Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Nides- mejlar du runt o kollar? Addiz läser väl inte här.
Nides- mejlar du runt o kollar? Addiz läser väl inte här.
Tjingeling
Vi var en sväng på kulturkalaset igår. Lyssnade på Veronika Maggio... ingen höjdare. Kul utställning på Gustav Adolfs torg. Idag blir förhandstitt på Almodovars nya film- hoppas jag (att vi får biljetter)
Lina- tack för erbjudandet om hjälp med kort men fick inte scannat igår. Löser det lite amatörsmässigt själv. Ta hand om dig
dagtid går nog inte att få ihop- jag tror vi andra jobbar. Men vi löser det på något vis. det vore så kula tt ses
det vore kul att ses. hoppas det löser sig.
Mornings. Tack för igår. Mysigt att träffa er. Och jag är officiellt kär... Lovisa är en sån sötnos. Tack snälla J för skjussen hem
Åhhh va spännande Nides. Jag håller tummarna för att det händer nu!
gulle dig FruT, kalaset är inte förrän den 17 oktober så vi har lång tid på oss.
ja det är skönt att han är fast. Vårt kvarter har ju drabbats- den lille Torsten var våra bekantas hund. Teensen hemma har gått på samma skola som förövaren och visste väl vem det var. Läskigt. Jag hoppas att det är en grabb som får mycket vård. han behöver hjälp.
trots min politiska konservatism är jag inte mycket för fängelser....
Vilken härlig dag! Solen skiner och det ser så vackert ut. Jag fick en stor påse med kryddor från Santa maria- min kollegas fru jobbar där