• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

mejla oss Frujj. Här finns åsikter i överskott

• Ab fab

Tezz- tänkte just kolla om du var på kontoret. har inte sett dig.
    jag har nymanikyrerade naglar.Firade med att köpa ett rosa nagellack från OPI- hur bra som helst

Köpte nya vinglas häromdagen, men inser att de inte får plats i skåpet så nu måste jag möblera om skåpet *grrr*

lekte fru Nibla *fniss* igår kväll- tvättade, gjorde lasagen och måla naglarna rosa

idag skall jag på föredrag om vegetarisk mat på Palmhuset

• Ab fab

Ballongflygning... verkar inte vara väder för det idag? Kan inte du börja äta lunch med mig lite oftare när du kommer in till civilisationen igen.

• Ab fab

Frujj- vi beställer grönsaker från Ekolådan som hemlevererar. Han som pratar kommer därifrån o heter John Gerhard. De bjuder på soppa o pratar om ekologisk mat i palmhuset

kul med soffa o rumspiff- ser fram emot bilder. o behöver du bolla- vi är här

• Ab fab

vi är supernöjd amed ekolådan- kanske lite dyrt men grym kvalitet och roliga överraskningar

• Ab fab

ja definitivt större grejer nu. Mina mattallrikar fr 1984 är små jämfört med dem nu. o högre fötter på vinglasen uppenbart

• Ab fab

hej snyggingar. ja det är trevligt att tråden lever fortfarande. jag tycker det är ett kulturarv som måste vårdas!

bauti- jag tycker det är tillräckligt mycket som händer för dig. Linus som inte finns mer och ett nytillskott i familjen. Stora förändringar.

Jag har kommit in i en träningsperiod. Gym tre gånger i veckan. Träningsvärk idag efter ett core boll-pass igår. Lika bra att passa på när jag är in the flow. Snart är det soffpotatisdags igen

• Ab fab

idag skall jag bara jobba halvdag. snart skall jag på utflykt med mamma- det blir nog fika o handla i Torslanda tror jag

sen är det bara att ladda inför morgondagens kalas. Förfesten börjar redan 12.00

• Ab fab

hej snyggingar
    skönt att det löste sig med allt. jag tror du har förtjänat lite extra shopping Nibla

Linum- packar du?

• Ab fab

bra idé att gå in skor i förväg. jag har satt min mamma på träningsläger inför Rom-resan så hon inte klagar över skoskav.

• Ab fab

Tjenixen snyggingar. Idag är jag i Essen. Inte vidare kul- skall ha årets hatmöte i eftermiddag.

Linum- go tur. Är inte alls avis... jo det är jag... jättemycket

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!