Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
mejla oss Frujj. Här finns åsikter i överskott
mejla oss Frujj. Här finns åsikter i överskott
Tezz- tänkte just kolla om du var på kontoret. har inte sett dig.
jag har nymanikyrerade naglar.Firade med att köpa ett rosa nagellack från OPI- hur bra som helst
Köpte nya vinglas häromdagen, men inser att de inte får plats i skåpet så nu måste jag möblera om skåpet *grrr*
lekte fru Nibla *fniss* igår kväll- tvättade, gjorde lasagen och måla naglarna rosa
idag skall jag på föredrag om vegetarisk mat på Palmhuset
Ballongflygning... verkar inte vara väder för det idag? Kan inte du börja äta lunch med mig lite oftare när du kommer in till civilisationen igen.
eftermiddagsfikor är bra.
Frujj- vi beställer grönsaker från Ekolådan som hemlevererar. Han som pratar kommer därifrån o heter John Gerhard. De bjuder på soppa o pratar om ekologisk mat i palmhuset
kul med soffa o rumspiff- ser fram emot bilder. o behöver du bolla- vi är här
vi är supernöjd amed ekolådan- kanske lite dyrt men grym kvalitet och roliga överraskningar
ja definitivt större grejer nu. Mina mattallrikar fr 1984 är små jämfört med dem nu. o högre fötter på vinglasen uppenbart
hej snyggingar. ja det är trevligt att tråden lever fortfarande. jag tycker det är ett kulturarv som måste vårdas!
bauti- jag tycker det är tillräckligt mycket som händer för dig. Linus som inte finns mer och ett nytillskott i familjen. Stora förändringar.
Jag har kommit in i en träningsperiod. Gym tre gånger i veckan. Träningsvärk idag efter ett core boll-pass igår. Lika bra att passa på när jag är in the flow. Snart är det soffpotatisdags igen
idag skall jag bara jobba halvdag. snart skall jag på utflykt med mamma- det blir nog fika o handla i Torslanda tror jag
sen är det bara att ladda inför morgondagens kalas. Förfesten börjar redan 12.00
hej snyggingar
skönt att det löste sig med allt. jag tror du har förtjänat lite extra shopping Nibla
Linum- packar du?
bra idé att gå in skor i förväg. jag har satt min mamma på träningsläger inför Rom-resan så hon inte klagar över skoskav.
Tjenixen snyggingar. Idag är jag i Essen. Inte vidare kul- skall ha årets hatmöte i eftermiddag.
Linum- go tur. Är inte alls avis... jo det är jag... jättemycket