• Ab fab

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

åhhh vad jag längtar till en lägenhet. Helst en hyreslägenhet. Vi har ju murare, snickare och plåtslagare på besök så takpannorna ligger inte ordentligt på plats. Igår började det regna in... tjoho... ny duschstril i badrummet. Svär ve och förbannelse.

Fast nu laddar jag för middag ikväll. Franska vänner på besök så vil skall grilla lax. Färskpotatis, vaxbönor, morötter och färsk lök tillsammans med en honungsglaze

I morgon kör vi till Stockholm för ett pitstop på Odenplan innan vi flyger på söndag

• Ab fab

Hej snyggingar. Nu är jag tillbaka i Stockholm efter ett underbart Finlands-äventyr. Tala om exotiskt- egen ö, designat hus och bastu. Nu väntar fyra dagar med vänninorna i Stockholm- shopping, sightseeing och skärgårdstur innan det blir sommarstugevistelse hos svärmor

• Ab fab

Hej
    inne på kontoret idag - hej Tezz. Totalt förvirrad. En vän opereras idag för hjärntumör. jag åker till Grekland på måndag för att segla en vecka

• Ab fab

Gotland är enormt mysigt. Katthammarsvik var jättefint. krukmakeri, café och vackert. Visby är härligt, Kolla med Linum- de var där på bröllopsresa

• Ab fab

Hej
    vi ä rborta en vecka. Krusbär låter lockande. Jag skall plocka vinbär idag men kanske i morgon om tiden räcker till. Är det någon som vill ha vinbär är ni jättevälkomna

• Ab fab

Hej
    nu är jag tillbaka på kontoret. jag har haft en fantastisk semeser. Sista veckan var vi i Grekland. Seglade från Parga ut i arkipelagen. Det var sååå bra.

När skall vi fika?

• Ab fab

Jag lägger snart upp bilder- det var så vackert. Nu väntar en massa jobb och så är det strut-BH på på söndag. Ylar Like a virgiiiiiin

• Ab fab

det är ju Madonnakonsert på söndag som vi skall gå på. Tänkte klä mig konsertfin i strutBH...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!