• FruTez

Morsning!

Det var en fruktansvärt hektisk dag på jobbet igår... Vilket resulterade i öm nacke och axlar och spänningshuvudvärk. Tog Alvedon när jag kom hem och vaknade imorse "öm" i huvet. Tog två alvedon till, men värken är kvar och axlarna och nacke stela. Gick förbi apoteket och tänkte köpt någon kräm tex. Zon, men gravida har inga andra alternativ än Alvedon/panodiltabletter. Inte en enda kräm eller salva rekomenderades till gravida. *suck* Varför har de inte gjort en "Zonsalva" fast med samma verksamma ämne som i Alvedon??

Får helt enkelt inse att jag är uppenbarligen MYCKET mer stresskänsligare än vanligt. Har läst om det, men trodde inte att det påverkade mig... ni vet, det händer andra! haha!

• FruTez

Abbe:! Tack för bilagan!

Vill passa på att önska alla en trevlig helg. Kramelikram!

• FruTez

Hej girls!

Är det lugnt för att alla har semester? Vilka är det som igentligen har semester nu? Jag jobbar ett tag till...

Carma: Har missat, men va är det för fest på lördag?

Nibla: Hur var festen på lördag? Fint väder hade ni iaf.

• FruTez

Carma: Va kul! Eftersom jag fyller 30 år, men kommer nog vara ganska stor, trött och otymplig så har vi pratat om att ha 70 års fest nästa år, för då fyller maken jämt. Får se hur det blir me det.

Frujj: Paddan tycker jag är en bra ide! Alltid kul att åka lite båt, även om man är 22 och ta en glass är ju också ett bra förslag!

Idag fyller maken min år, så jag ska hem och göra jordgubbstårta ikväll. *mums*

• FruTez

Frujj: Va sägs om Liseberg då till 22 åringen?

• FruTez

Bauti: Jag är också kvar i stan. Jobbar två veckor till!

• FruTez

Bauti: Inte glömma bort dig själv inte... Jag kan nog imorgon tisdag. Slutar jobbet 16.30, så efter det?

Usch och fy... hatar morgnarna... eller rättare sagt så hatar min mage morgnar. Vad jag än äter så mår jag illa?! Det håller i sig några timmar för att tack o lov sedan försvinna helt. Jobbigt bara att känna att man måste kasta upp ett par ggr. på väg till jobbet... *muttrar* Men... man får väl vara glad för det lilla. Mår ju jättebra resten av dagen! *peppar mig själv*

Hoppas alla ni som är på resande fot norrut har det bra och att ni lyckas hålla er borta från myggbältet! Såg på nyheterna om det och det är invasion av mygg i vissa områden! *brrr*

• FruTez

Hej hej!

Är det någon som kan fika någon annan dag denna veckan?

Hade en sån konstig dröm inatt, drömde att jag drack en alkoläsk! Åh, va den smakade gott! Hahaha! Jag har nog alkoholproblem... *skratt* Nä, det handlar inte om alkoholen i sig, hade jag fått tag på en sådan alkoläst med just den smaken och utan alkoholen så hade jag gärna köpt den! Medan andra dricker kalla öl för att det är gott, så har jag som inte gillar öl alltid smuttat på mina kalla alkoläsk, som jag bara kan köpa i tyskland...

• FruTez

Hej tjejer!

Nu är vår tråd såååå långt nere så jag hittade den inte. Tänkte att det var dags att puffa lite så den inte helt faller i träda under allas semester! Hoppas att alla har det bra iaf. Stor kram på er!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!