Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Ab: Ja, jo...min fråga var nog egentligen...vad är det för speciellt som händer med den?
Ab: Ja, jo...min fråga var nog egentligen...vad är det för speciellt som händer med den?
Aha, det förklarar ju det hela.
Frujj: Trist med datorn. Hoppas det ordnar sig och att du inte förlorar något. Har ni en dator till?
Godmorgon
Hjälper Ab med den konstgjorda andningen.
Ab: Vilka härliga bilder från er Greklandsresa.
Igår skickade jag iväg maken och dotter på basebollsmatch och fick vara ensam hemma för första gången på ett år!! Otroligt skönt att få släppa tankarna lite. Tog det lite lungt, men största delen gick åt till att äntligen få städa undan lite och framför allt plocka undan och organisera om lite för Nellie. Det är otroligt vad långt hon nådde helt plötsligt nu när hon har börjat gå. Hon är som mamman i "Superhjältarna" med långa, långa gummiarmar.
Idag har jag varit ute på en promenad och det var riktigt klibbigt väder ute. *urk* Senare blir det ett besök till biblioteket och lämna tillbaka böcker.
Ab: Gillade du madonnakonserten? Hörde från andra vänner att de var väldigt missnöjda.
Ab: Är du tillbaka på jobbet nu eller har du fortfarande semester?
Bauti: Hur går det med företaget? Är det någon business?
Hej hopp
Bauti: Grattis på er bröllopsdag!!!! Har ni några planer för dagen?
Jättekul att Addiz är hemma! Tycker absolut att vi ska försöka få ihop en fika med henne.
Hoppas ni får en mysig dag hur som.
Godmorgon
Bauti: Hade ni en trevlig dag igår?
Idag är det kontrollbesiktning av lilltjejen och matshopping på schemat. Men först lite mellanmål och en liten promenad.
Hoppas ni andra får en bra dag!