• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Tez
    Hon kanske meddelade alla på det sättet.
    Fråga varför hon inte har sagt något.

• Bauti

Tez
    Jag förstår din besvikelse. Men nu vet du vart du står hos henne.
    Hon kanske tycker det är pinsamt att ringa och säga att hon gift sig och inte hade bjudit dig.
    Jag hade inte ringt runt efter jag hade gjort ett sådant bröllop.

• Bauti

Grattis till herr och fru Nides.
    Jag funderade oxå på om det hade kommit någon stork till dom igår kväll, hon har inte synts till på nätet.

Idag så står det friggebodsihopsättning på chemat. Inte det bästa vädret men vad gör man inte, P har tagit ledigt så det skall nog fixa sig än då.
    Och i morgon är det kräftskiva i onsala. Läntar tills jag får sätta klorna i dom små godingarna.

Annars händer inget på denna fronten. Har inte äns känt bebisen sparka än Men på ul så vad det ett väldans boxande och ett fint fotarbete.

• Bauti

Hej

Limum, tummarna hålls hårt här borta.

Jag har haft ännu ett härligt gallstensanfall i helgen. Som vanligt inget att glädjas åt.
    Men kräftskivan i lördags var kul

Snickarjäveln som skulle sätta i hop våran friggebod i fredags kom inte. Han dök först upp på lördag kl 14.30. När vi kom hem på natten så stod ½ boden klar. Tror ni fansapet kom i går och gjorde klart? NEJ, först i dag kom han, och nu åkte han!?!? Inte klar kan jag meddela.
    Någon som vill öva på att sjuta prick med älgstuttsare?

Har tom jobbat i dag på morgonen. Det kändes som att kl var mitt i natten när jag gick up (8.00). Var som ett utskitet päron. Linus har varit dålig och kräkts i natt, men får se det som en övning innan knodd anländer.

Som jag brukar säga, allt har något gott med sig, gäller bara att hitta det (gäller inte hantverkare)

• Bauti

Hej

Linus har varit dålig sedan söndags. Han har inte viljat äta eller dricka. så jag beslutade att åka in till Blåstjärnan idag med honom. Han är helt håglös och orkar inget.
    Dom tog inhonom direkt och kostaterande att han måste lägga in med dropp då han var uttorkad. Vetrinären kände vätska i tarmarna.
    Så nu är min älksa lilleman på sjukhuset. Dom skulle ringa i morgon.
    Hoppas bara att det inte är något alvarligt.

• Bauti

Hej

Vetrenären har hört av sig. Linus svarar på behandling och får stanna tills i morgon. Dom vet fortfarande inte vad det är. Men han är i goda händer i alla fall.
    Det är så tomt utan lillen.

• Bauti

Hej

Linus äter fortfarande inte. Så i dag skall dom söva honom för att gå igenom alla tänder. Så om han äter efter det så får han komma hem i morgon.
    Det är helt sjukt vad man saknar det lilla knytet när han är borta.

Hoppas ni får en härlig helg!

• Bauti

Hej

Helgen har varit underbar och hemsk.
    Fick hämta Linus i lördags så han fick komma hem. Söndag blev han dålig igen, in till Blåstjärnan. Hem igen och idag la dom in honom för mer tester och dropp. Han varken äter eller dricker. Hoppas att han börjar äta så han får tillbaka sina krafter. Han har gått ner från 3,2 kg till 2,65. Bara skinn och ben.

Men jag mår bra ialla fall Alltid något possitivt.

• Bauti

Hej

Har besökt Gekås i Ullared i dag. Inhandlat lite saker som är bra att ha, ni vet....
    Men jätte besviken på klädavdelningen för gravida. Fanns inget att ha. Det finn mer på H&M.
    Men lyckades änå göra av med 2500:-.
    Hittade lite söta nappar, snuttefiltar med barbapappa på, madrass till spjälsängen, påslakan till bebisen osv....

Jag får förhoppningsvis hem Linus i morgon, den lille skrutten.

• Bauti

Hej

Idag får Linus komma hem på prov *skuttar omkring av glädje*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!