• Bauti

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Hej

Nu är vi hemma
    Lille Linus verkar bra mycket piggare. Men får hoppas att han äter. Han har ju rasat i vikt. Vägde honom i dag igen och då hade han gått ner till 2,55 kg.
    Så nu skall jag koka fisk till honom som jag blandar i hans special mat som är bra för tarmarna.

Ang detta med mamma kläder finns det tre mammabutiker i hela gbg, om man inte räknar med H&M. Lindex och Kappahl har slutat med mammaavdelingen för dom har istället "tjocka avdelingen" ( son jag kallar den). Hur dom nu kan vara så dumma och tro att alla som är gravida kan dra på sig ett par byxor i 52 och se glad ut.
    Puckon!!!!!

• Bauti

Hej

Nu finns inte Linus mer. Han blev bara sämmre och sämre. Så vi gjorde det ända rätta, lät honom somna in.
    Jag höll honom när han tog sitt sita andetag.
    Jag är helt förstörd, bara gråter och gråter. Saknaden är helt ofattbar.

• Bauti

Hej
    Våra helg har varit blöt. Många tårar men med underbart väder. Igår fick vi rensat ut hela förrådet och flyttat upp det som skall till friggeboden. P hade snickrat i hop tre fin fina hyllor på lördagen (jag blev riktigt stålt). Så i går kväll hade jag regält ont i kroppen. Inser att jag inte kan greja som jag brukar längre.
    Men skönt att äntligen få ordning på båda förråden.

Lille knodden gör sig hörd varje dag nu. Kul att känna dom små "gasbubblorna" (som jag trodde först det var).
    I torsdag så var det nog uppvisning på ett karate pass, det känndes så i alla fall.

• Bauti

Ingen förutom jag har kännt bebisen. P har försökt men då vill den inte sparka. Ungefär som när man går till läkare, då har man inte ont.

• Bauti

Annars kan man ressoner som så att:
    Lite skit rensar magen, mycket mättar

• Bauti

Hej

Vi drar till Lysekil idag. P har tagit ledigt och jag har inget att göra. Skall bli skönt att få lite semester.
    KOmma dit och tänka på annat.

Kram!!!

Ps. Krya på er alla som är i snorträsket.

• Bauti

Hej!

Vi har haft det underbart i Lysekil. Bara njutit och haft utflykter, ätit god mat och bara varit.
    Hade verkligen tur med vädret.

Annars så vankas det sakta framot. Har foglossning, men det är bättre än gallstensanfall. Alltid se det possitiva

Längtar tills den 26 och få se er, ni som kommer i alla fall.

• Bauti

Heluu *tittar mig omrkring i ett tomt BT rum*

Jag har bestämt att jag flyttar från salongen vecka 41. Orkar inte hyra för att aldrig vara där. Så nu finns jag på hemma plan om någon skulle vilja ha handvård.

Idag skall jag ner till tomteverkstan och fortsätta med min the kanna som jag har gjort. En thekanna, två muggar, en mjöljsnipa och en sockerskål i egen desig till min kära systeryster.
    Jag lägger upp bild på blogen när hon har fott det, annars kan hon ju tjuvkika.

Ha det underbart i höstvädret *me like*

• Bauti

Abbe- Det är bara att säga till så fixar vi det

• Bauti

Hej

Skönt att tråden fott ett uppsving.

Ser att alla har händerna fulla med funderingar och pojekt.
    Själv e jag i det stadiet då jag inte vet eller gör något vettigt. Känns som om jag står kvar på hållplatsen och bussen (livet) swichar förbi. Men det kanske beheövs innan bebyn dimper ner.

Idag har jag hämtat Linus urna. Han skall strös lite var och här, där han hade sina favvo ställen.

• Bauti

Linum: Hahahaha, ja vi sa det. Men vi skippar nog sängen, fast det var hans favvo ställe.
    Har just varit ute och slängt lite aska på gräsmattan. P råkade stå där det blåste åt. Han är nu mera förevigad men Linus hihihi.

• Bauti

Hej

*står och inreder busskuren lite mysigt*

Jag väckte maken i morse kl 06.00 med att ge honom en rak höger i magen. Vilket inte var meningen.
    Men vad gör man när krampen slår till om vaderna och man måste komma fort upp på benen.
    Jag sa att han får skylla sig själv när han ligger så nära. Han vet ju om att han skall ha sina 30% och inte 32% av sängen

Har varit på Ikea och måttbetällt en laminatskiva till köks ön jag håller på med. Så lite händer det här på hålplatsen ialla fall

• Bauti

Hej

Har fott julstäning med allt pimpande i busskuren

Vilka var det som kunde komma i morgon till Nides?

• Bauti

God morron!

Nibla. Allt som har med myndigheter ger bara ångest och problem
    Hoppas det löser sig.

Har varit hos MVC nu. Hjärtljudet låg på 142 och livmoden var 26cm. Men allt jag frågar om är ju normalt. Ville höra om det var högt eller lågt med hjärtljudet med då kom det beräknade svaret:
    - Det är helt normalt.
    Jag blir tokig på denna BM,tur att jag bara besöker henne 20 min åt gången.

• Bauti

Nibla
    Ny karriär kanske, Utredare på FK.

• Bauti

Då kan vi äntligen känna oss trygga att FK gör sitt jobb

• Bauti

Heluuu

Underbart väder med prcis rätt temparatur.
    *säger en med svettningar så fort det är över 15 grader*

• Bauti

Hej

Linu: Måste att ha med till NY
    Passet, visumet, pengar, maken, kamera. Resten kan du köpa där
    Ta vackra höstkort i central park.
    Är inte alls avis på att ni ksall till NY *hänger med underläppen*

Och grattis till flytten.

• Bauti

Tez *asg*
    Det blir så när man surar

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!