Inlägg från: Heloise |Visa alla inlägg
  • Heloise

Varför valde NI just det datumet Ni valde för ert bröllop?

Vi valde 25/7 därför att tja det var ledigt, och vi ville gifta oss i juli eftersom alla andra vi känner gift sig i augusti. Vi hade faktiskt tänkt första helgen i september men då har ju skolan dragit i gång och jag kommer att ha fullt upp.

Nu i efterhand så visade det sig att just den lördagen för 40 år sedan gifte sig min mormor och plastmorfar, inte samma datum med den helgen.

• Heloise

haha jag har både pluggat heltid och jobbat 75% och planerat bröllop, det går sådär skulle jag vilja säga haha.
    Ett par roliga missar under lektioner( läser på distans) när jag skrivit BT inlägg i allmänna chatten( för skolan) som handlat om mat eller kläder och inte alls om kognitiv sociologi eller Deweys decimal system VS SAB systemet haha.
    Jag jobbar framtills torsdagen före bröllopet... Inte att föredra direkt men men nätterna är långa och ljusa och jag har en blivande man haha
    Jag jobbar
    J D skrev 2009-07-03 12:22:54 följande:

Men hur sjutton hinner man planera ett bröllop medans man jobbar? Jag har inte kommit på det än. (Ska iofs bara ha en veckas sem. innan men ändå).
Svar på tråden Varför valde NI just det datumet Ni valde för ert bröllop?