Inlägg från: Milla84 |Visa alla inlägg
  • Milla84

1/8 -2009!!

Klart man hänger på, har iofs vara väldigt inaktiv i dom andra trådarna.
    Imorgon ska jag hippas, fick ett mail idag om att jag ska infinna mig på stan med ett antal prylar. Är skitnervös just nu.

• Milla84

Jag var inställd på att det skulle bli nästa helg men icke!
    Och njuta ska jag göra men jag hoppas att jag har snälla vänner.

• Milla84

Känns verkligen att det börjar dra ihop sig nu! Bara 3,5 vecka kvar! För det mesta känns det riktigt bra men så kommer jag på att det är väldigt snart så då blir jag jättenervös!

Jag fick min möhippa nu i helgen som var inte nu till helgen som jag trodde. Det var en helt underbar dag alldeles lagom för mig var det!

• Milla84

Idag har jag varit och provat min klänning så nu ska dom sista justeringarna göras och så har jag lämnat in våra förlovningsringar för putsning.
    Är äntligen hemma i stan vi ska gifta oss i så att jag kan åka och göra alla såna saker.

• Milla84

Idag har jag varit och beställt blommor till mig, sambon och brudföljet, beställt tårta och hämtat bubbel.

Vi kör inte med äkta champange utan ett mousserade vin som jag tycker väldigt mycket om Asti Araldica heter det. Fick det på min möhippa och jag tror att det kommer passa alldeles utmärkt till oss.

• Milla84

Ja nu börjar det allt närma sig! Imorgon ska vi träffa våran präst och gå igenom vigseln, det ska bli så spännande.

Alldeles nyss kom sambons vänner och hämtade honom för svensexa, hoppas han får en rolig kväll!

• Milla84

Usch, jag är rädd att jag kommer glömma att fixa med nånting samtidigt som sambon håller och bygger garage mitt i alltihop.
    Det jag tror vi har kvar att göra är
    *Hämta kläder + ringar
    *Duka
    *Hämta tårtor
    *Hämta is
    *Hämta blommor
    *Hämta helium
    *Köra ner dricka och mat till lokalen

• Milla84

Här i Karlskoga ser det ok ut, olika väder visar lite olika mellan bara sol och ca 20 grader eller sol och moln och 20 grader. Vi verkar slippa regnet iaf.

• Milla84

Nu har jag varit och hämtat min klänning och killarnas kläder. Är så himla nöjd med allt!

• Milla84

Idag har vi varit och dukat, nu ska bara syrran och hennes kille åka ner och göra dom dekorationerna som vi inte får veta förens på lördag när vi kommer dit.

• Milla84

Nu är allting äntligen klart, iaf vad jag tror!
    Ikväll blir det att slappa med kompisar och bara njuta av tiden som ligger framför oss!

Svar på tråden 1/8 -2009!!