• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Milla84

Klart man hänger på, har iofs vara väldigt inaktiv i dom andra trådarna.
    Imorgon ska jag hippas, fick ett mail idag om att jag ska infinna mig på stan med ett antal prylar. Är skitnervös just nu.

• Mrs Baom

Vad kul att du ska hippas!! jag trodde att mina vänner skulle komma den här helgen men nu börjar jag tvivla på det, alla har för mycket att göra å de kan inte ljuga allihopa, eller... haha tror de hämtar mig en vardag då jag är totalt oförberedd...

Hoppas du får en fantastisk dag i morgon och NJUT av att få hippas, det kommer säkert att bli kanonkul!!

• Milla84

Jag var inställd på att det skulle bli nästa helg men icke!
    Och njuta ska jag göra men jag hoppas att jag har snälla vänner.

• SaraPayam

Jag hänger med på Såg inte ens att den andra höll på å avslutas.
    Idag har vi vart å träffat vår vigselförrättare & sen har vi även beställt blommor till alla borden

• missnartfru

Hej tjejer!
    jag hänger med på här, det känns så konstigt när man har hållt på i ett års tid och nu är det bara 4 veckor kvar, är rädd att jag glömt bort massor...

• annafogel

hej! hoppar på jag med! ush vilka bröllopsnerver jag börjar få!
    ska eg. inte veta det, men jag ska hippas sista helgen innan, om tre veckor alltså, spännande!

• Mrs Baom

Jag blev hippad igår!! det kom ett sms kl 10 på fm om att jag skulle bege mig ut till väntande bil... jag hade en helt fantastisk dag och det är ett minne att bära med sig resten av livet!!

Det närmar sig med stormsteg för våra bröllop nu, börjar känna av nervositet...:):)

• Gina83

Blev oxå hippad i lördags!! Var helt inställd på att det skulle bli nästa helg, så det blev en glad överraskning!

Det var en perfekt möhippa - brunch, bubbelbad, skumpa, underbar middag på kvällen och sedan utgång! Precis så som jag hade "önskat"! Om man nu som brud får ha önskemål...

• Mrs Baom

Vi var å tittade på hus igår, som vi kan hyra. Ett helt fantastiskt hus som jag å min blivande make känner att vi skulle vilja bo i! Enda nackdelen är att det blir lite långt bort, min m2b får 1,8 mil till jobbet från att ha kunnat cykla. Å sen ligger huset ganska ensamt ute på landet. vad säger ni?? är det värt att åka lite längre till affär å jobb för att få bo där man verkligen känner sig hemma??

• KochS

Ja nu är det inte långt kvar och vad jag längtar.
    Det kommer tillfällen då jag blir jätte nervös att det är något jag glömt tänka på och då är det redan för sent. Vi fick reda på att prästen inte kan träffa oss förens två dagar innan för han har semester jag hoppas det inte är något man måste fixa efter det, psalmerna har vi bestämt men är det någon som vet om det är något mer som man ska tänka på vid kyrkligvigsel?

Svar på tråden 1/8 -2009!!