• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 17:04:25 följande:
    Vad härligt Sånt går ju alltid åt Vi har med fått lite bidrag, men eftersom vi redan hade fått ihop de pengarna som vi behöver, så la vi dem på vårt framtidskonto i stället
    Det är också bra.... Får se om man kanske behöver använda allt kan man lägga dom på en framtida bröllopsresa kanske! Vi får se...
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 17:06:49 följande:
    Det är också bra.... Får se om man kanske behöver använda allt kan man lägga dom på en framtida bröllopsresa kanske! Vi får se...
    Ja men det skulle väl vara härligt å lägga dem på en resa
    Jag väntar på m2b ska komma hem så att vi kan åka å hämta våra ringar
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 17:14:16 följande:
    Ja men det skulle väl vara härligt å lägga dem på en resa Jag väntar på m2b ska komma hem så att vi kan åka å hämta våra ringar
    Va spännande... Ska ni ha i guld eller vitt guld??
    Min lilla ring har legat i lådan ett tag här hemma och
    varannan dag måste jag titta på den...hihi
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 17:25:03 följande:
    Va spännande... Ska ni ha i guld eller vitt guld?? Min lilla ring har legat i lådan ett tag här hemma och varannan dag måste jag titta på den...hihi
    Hihi

Den är i guld, min förlovningsring är i vitt guld, så det blev jättefint å bryta av med det vanliga guldet
    Hur ser din ut?
  • PersianBride

ahhh hoppas bara på fint väder...gifter oss på fredagen...ska ha utomhusbröllop

• SaraPayam
    PersianBride skrev 2009-07-15 17:29:05 följande:
    Lycka till Håller tummarna för att solen skiner på er
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 17:27:21 följande:
    Hihi Den är i guld, min förlovningsring är i vitt guld, så det blev jättefint å bryta av med det vanliga guldet Hur ser din ut?
    Va snyggt!! Så är min tanke också för min förlovningsring är i guld o min blivande ring är i vitt guld. Bild på den finns inne bland mina bilder....
  • Cattis77
    PersianBride skrev 2009-07-15 17:29:05 följande:
    Ja det får vi hoppas...men det tror jag det kommer att bli för jag har lagt in en anmälan om fint väder den veckan!!
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 17:30:44 följande:
    Va snyggt!! Så är min tanke också för min förlovningsring är i guld o min blivande ring är i vitt guld. Bild på den finns inne bland mina bilder....
    Den är supersnygg
    Hahaha ja men kontrasten blir väldigt bra, sen så gäller det ju å vänja sig vid å ha 2 ringar, för de är båda ganska så breda..men man vänjer sig säkert
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 17:32:54 följande:
    Den är supersnygg Hahaha ja men kontrasten blir väldigt bra, sen så gäller det ju å vänja sig vid å ha 2 ringar, för de är båda ganska så breda..men man vänjer sig säkert
    Tackar!
    När jag har tittat på den ibland sådär..så har jag ju provat den me o det känns bra... Har testat med en annan ring bara för att se hur det känns o det känns kalas vill jag meddela!!
    Knas man är....
Svar på tråden 1/8 -2009!!