Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 -2009!!

Jag hittade hit fast jag först gick in till dig o fråga.....

• Cattis77

Trodde inte dom kunde stänga ner tråden så...antog att dom gjorde det när den var inaktiv... Man lär sig nått nytt varje dag!!

Har ni kommit fram till en utgångsmusik än?? Hmmm inte jag i varje fall.... Min brorsdotter ska träffa kantorn o bestämma vilken hon ska sjunga på torsdag eller fredag. Hon har 2 låtar att välja mellan...väntar med spänning på vilken hon ska välja!!

Nu får jag ta o köra till jobbet!! Men ja dyker säkert upp under dagen eller nått...hihi

• Cattis77
    augustibrud2009 skrev 2009-07-08 09:45:33 följande:
    Jag har också problem med mina skor.. är nämligen INTE van vid att gå i klackar. Så jag kommer få gå i dom massor om jag ska klara av detta. Hade dem på ett dop jag var på (i samma kyrka som vi ska gifta oss i *blev uuuur pirrig* =D) och jag höll på att döööö verkligen. Jag var fadder så jag var tvungen att stå upp hela tiden och jag hade såååå ont i fötterna att det var inte klokt. Så fort vi kom dit vi skulle fika åkte de av och sedan gick jag barfota resten av dan. Hur ska det här gå egentligen??? Jag är så kort så jag måste ju ha klack, mycket finare så och dessutom får man mycket finare hållning...
    Har du jättehög klack eller?? Jag tror att man vänjer sig om man går med dom lite då o då.
    Ja man kanske ska börja gå in dom...får strossa runt i dom där hemma... Jag har lite klack i en del av mina skor så jag tror det kommer gå bra....
  • Cattis77

men utgångmusiken och potatiskakan är fortfarande ett problem.....attans!!! Men det kommer att ordna upp sig tror jag i slutändan....eller hur???

• Cattis77

Mrs Baom skrev 2009-07-08 16:27:54 följande:

Vi tog huset!! kommer att flytta det 1 september så vi får en fin smekmånad...haha!!Vi ska gå ut till Värmlandsvisan som kommer att spelas på trumpet. Det är ett självklart val för oss då vi bor o Värmland:)Men har ni svårt att välja utmusik så kanske ni har någon "egen" låt som ni kan välja. alltså den låten som är er låt som par:)Försöker också gå in mina skor, de skaver lite... Börjar känna meg regält nervös, fattar ni brudar att det bara är 3,5veckor kvar till vår stora dag...
    GRATTIS!!! Va roligt att ni tog huset...

Jo visst har man en egen låt men ja vet inte om den passar som utgångsmusik precis eller kanske jo...
  • Cattis77

I festprogrammet...ska ni ha en "tack"-sida där eller nej?? Nyfis bara!!!

Potatiskaka nr 4 inget bra... Lät god men smackade defenitivt inte god...jag lovar!! Nya tag imörrn...

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-08 23:13:52 följande:
    Vi kommer nog ha ett litet tacktal i början av festprogrammet. Nämen blev det inte gott, konstigt för det låter ju jättemumsigt..
    Får man lov att fråga hur ni kommer att skriva... Ett gemensamt tack eller var för sig om du fattar vad jag menar??
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-09 09:59:12 följande:
    Vi har inte skrivit det färdigt än...men när det är klart så kan jag skicka över det till dig Vi kommer i alla fall skriva det gemensamt.
    Man tackar...
  • Cattis77

Kanske denna som utgångsmusik....

Vi gillar både Ulf Lundell ju....

• Cattis77

Jag har inte börjat gå in mina...men får nog snart
    göra det...

Svar på tråden 1/8 -2009!!