Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 -2009!!

SaraPayam skrev 2009-07-20 19:52:06 följande:
    Vi har köpt en toastmasterklocka, som de kan ringa i om de vill hålla tal osv, annars så kommer vi inte att ha några pussklockor.Hmm ja du vad skulle man kunna använda dem till....hmmmm kanske som julgransdekoration Hehehe
    Fast jag tycker det hade varit fräckt så får jag nog hoppa på det...men ja juldekorationer... Skoja bara!
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till ossTack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Man kanske ska göra det! Eller vad sägs...hmmmm
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-20 21:13:44 följande:
    Hahahaha ja men det hade väl vart nåt
    Ja verkligen...ligger du bra till o så??
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 10:09:51 följande:
    Ja jag tror det, men det känns hela tiden som att man har glömt något.Igår va vi å köpte en skrivare så att vi slipper låna utav alla andra, känns så skönt å kunna skriva ut här hemma Så i början av nästa vecka så ska vi börja sätta ihop festprogrammen
    Ja jag tror oxå men man vet ju aldrig... Ska träffa kntorn imorgon så vi kan bestämma utgångsmusiken så kan man sätta ihop det!!
    Ska ni filmas i kyrkan eller?? Jag velar när det gäller det...hmmm. Men sen samtidigt om man gör det så har ma det i varje fall!!
    Har du skrivit "tack" bak i festhäftet eller??
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 10:53:30 följande:
    Vi kommer att filmas hela dagen & även fotografen kommer att vara där hela tiden Hehehe nä det har vi inte Men vi har skrivit ett litet tacktal fram i häftet
    Okej...får se hur jag gör!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:16:31 följande:
    Solros 2009 skrev 2009-07-21 11:05:46 följande:
    Men du kan ju inte kolla in vädret ännu Kolla i mitten av nästa vecka i stället, då får vi se om vi ska deppa eller inte
    Ja ta det lugnt med vädret lite till!!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:06:21 följande:
    Tjejer, hur tusan ska vi kunna kissa under kvällen, ska man ta av sig klänningnen, eller ska man lägga allt typ över axlarna...eller hur gör man????
    Ja min tärna får hjälpa till...
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:32:19 följande:
    Hehehe, jo man får nog prata med nån, som får ta på sig det ansvaret Hehehe det är ju verkligen inte lätt både med klänning, underkjol, osv...
    Nej det ska gudarna vet....pust o stön!!
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:

problem har uppstått.En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.
    Usch va jobbigt.... Hoppas det löser sig!!
  • Cattis77
    Hawaiiii skrev 2009-07-21 12:15:01 följande:
    Glömde iofs att säga om det är stadigt väder kan man såklart få en någorlunda bild om hur det ska se ut... håller tummarna för oss allihop.
    Vi håller tummarna!!
Svar på tråden 1/8 -2009!!