augustibrud2009 skrev 2009-07-16 14:51:45 följande:
Vi kommer fotas efter vigseln, den är kl 14 så det blir bättre efteråt, dels för att jag är skockfull och tom kommer sova borta natten innan. Dels för att min tärna och min syster ska fixa hår och smink och när vi testade allt sist så tog det 6 h inkl påklädning.. Så vi skulle inte hinna fotas innan haha, lite ork ska man väl ha till kvällen också ...Börjar kännas rätt bra här faktiskt. Var och lämnade min klänning till mamma i helgen, hon ska lägga upp den och lägga ut den. Alla tackkort blev färdiga igår, finns bild i mitt galleri om ni vill se. Dessutom gjorde jag toalettlådorna och har stoppat i endel i dem, bara nål och tråd kvar =) + några kodisar i herrarnas för skojs skull hehe... Gjorde skylten till gästboken också. Samt börjat packa ner allt. Så jag börjar känna mig rätt lugn. Fick samtal från bestmanen också om min m2b svensexa... hade svårt att förklara bort vårat samtal då jag lotsades att det var en försäljare... han var nämligen där när jag svarade hehe... hoppas inte han misstänker för mycket :-P.... jag misstänker att min möhippa blir samma dag eftersom det är många långväga, så det är väl lika bra att förbereda sig :-P
Hahaha vad gullig du är
Jag är inte ett dugg skrockfull, m2b har ju redan sett mig i klänningen, han va ju till å med när vi valde den
Oj vad du pysslar, skönt att allt börjar falla på plats
Spännande med svensexa & möhippa, jag är fortfarande tveksam på om jag kommer få nån...men vi får se, spännande är det i alla fall