• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Vita Rosen

problem har uppstått.
    En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.

tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.

• SaraPayam

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:

problem har uppstått.En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.
    Oj vad jobbigt, hoppas verkligen att det löser sig. Har ni ingen vän som kan ta den plasten?
  • SaraPayam
    SommarNoll9 skrev 2009-07-21 11:42:02 följande:
    Jadu, det blir till att ha hjälp med sig in på toan hela kvällen
    Hahaha ja det får nog bli så
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:

problem har uppstått.En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.
    Usch va jobbigt.... Hoppas det löser sig!!
  • Hawaiiii

Tiodagarsprognoserna är oftast väääldigt osäkra! Med erfarenhet av att planera efter vädret vill jag nog påstå att inget är någorlunda säkert förrän dagen innan. Inte ens då är det säkert att bestämma om det är ostadigt väder... som det är nu tyvärr. Planera efter det värsta och bli glad om det blir bättre :)

Ha en plan B som tar hänsyn till skyfall :)

Solros 2009 skrev 2009-07-21 11:05:46 följande:

Har ni kollat in vädret tjejer?!? Ser verkligen inte bra ut för vår del på Västkusten! Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det. Har hela tiden tänkt att "det regnar ALDRIG där 1 augusti" - men just iår tänker vädergudarna inte vara på den rara sidan. Har ingen plan B. Parasoll??
  • Hawaiiii

Glömde iofs att säga om det är stadigt väder kan man såklart få en någorlunda bild om hur det ska se ut... håller tummarna för oss allihop.

• Cattis77
    Hawaiiii skrev 2009-07-21 12:15:01 följande:
    Glömde iofs att säga om det är stadigt väder kan man såklart få en någorlunda bild om hur det ska se ut... håller tummarna för oss allihop.
    Vi håller tummarna!!
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-21 12:44:36 följande:
    Vi håller tummarna!!
    Det gör vi helt klart
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 12:46:08 följande:
    Det gör vi helt klart
    Nu ska vi nog hämta lite mousserande vin..men vi hörs kanske senare idag eller en annan dag!!
    Ha det så gött så länge !
  • Annecarin
    Cattis77 skrev 2009-07-21 13:16:39 följande:
    Nu ska vi nog hämta lite mousserande vin..men vi hörs kanske senare idag eller en annan dag!! Ha det så gött så länge !
    Åh vad gott det lät!
Svar på tråden 1/8 -2009!!