• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77
    HFia skrev 2009-07-23 17:03:40 följande:
    Nej, att jag trodde det var permesan men det var västerbottenost gjorde det ju lite svårt att hitta receptet :)
    Aha...jag ska testa det om en stund..ska sätta ihop vigselprogramen först!
  • annafogel

ja just! vi hade ju tänkt att vår dotter 2½ ska bära ringen, den måste såklart sitta fast HÅRT i nåt =) fast vad?
    måste ta o fundera ut det med m2b ikväll..

• Annecarin

Jag hade tänkt att sy en kudde med små band att knyta fast ringarna i.

• mns

Har idag beställt mina blommor till bröllopet, vilket jag skulle gjort i tisdags men då blev det möhippa =)
    Det var väl lite i sista stund men hon var hur go som helst och mycket entusiastisk. Skönt att bocka av en av typ hundra saker på listan...

• Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till ossTack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Jag som inte är så hemma på CD-skivor för bränning o så... Vad ska man ha... :-O För jag tror jag kommer sno den ide´n om det är ok....???
  • Vita Rosen

vanliga tomma CD-rom skivor som finna att köpa överallt tex i mataffären.

Cattis77 skrev 2009-07-23 22:41:55 följande:
    Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:
    Jag som inte är så hemma på CD-skivor för bränning o så... Vad ska man ha... :-O För jag tror jag kommer sno den ide´n om det är ok....???
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-24 07:55:21 följande:

vanliga tomma CD-rom skivor som finna att köpa överallt tex i mataffären.
    Ok man tackar!!
  • EhjärtarE

Nu är min M2b ledig i mer än två veckor, det är så skönt att ha honom hemma! Man får gjort så mycket. Idag har vi rullat servetter, klippt fiberduk och gjort klart festhäftet, som ska skrivas ut på tisdag. Dessutom har vi fått reda på att min M2b's syster och hennes familj kommer till bröllopet (vi trodde i några dagar att hennes man kanske hade fått svininfluensan ). Han ska ta bilder under vigseln och festen och de ska låna ut sin filmkamera så det hade inte varit roligt om de hade fått stanna hemma! (De bor 120 mil härifrån).

Jag har kollat vädret också, ser ut som att det ska bli stabilt högtryck nästa vecka, 17 grader och sol på lördagen Idag har helt enkelt varit en väldigt bra dag!

• Fredolin

Tänk när vi vaknar om en vecka så är det dags, det känns lite overkligt.

Svar på tråden 1/8 -2009!!