• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Annecarin
    mns skrev 2009-07-27 14:54:14 följande:
    Det syns fortfarande inte.
    Hm... om inte annat så syns det i det allmänna galleriet!!
  • Annecarin

Hur går det med era bordsplaceringar? Usch vi vänder och vrider på våra gäster dvs 46 st med ett honörsbord på 9 pers. Samt tre armar ut, det får/bör vara några talförda vi varje bord. Började att använda BT bordsplacering, men nu skriver jag förhand.

• Vita Rosen

skriver ut festprogrammen nu ikväll. ska bli skönt att få dem klart. Imorgon skriver vi ut vigselprogrammen.

Har idag bakat bröd, 100st blev det. nu ska jag ställa mig och styka de sita överdragen till stolarna. Man är ju inte sysslolös så här i slutet.

Bageriet och Dj:n har ringt idag och stämt av med oss, känns skönt.

• Mois81

Kolla rättstavningen i era häften.. och att ni skrivit rätt om gästerna.. jag har redan upptäckt fel i våra.. men det hinns inte med att göra nya då vi har ett annorlunda format som måste skäras till en för en...

Någon som vet vad vädret blir ?

• Annecarin

Idag vräker regnet ner, igår brände man sig i solen. Men vi hoppas på bättre väder. Nu ringde organisten, vi får Top Gun som utgångsmelodi! Har fått ihop bordsplaceringen!

• HFia

Jag blev hippad igår. Så kul! Jag fick blåsa glas vid ett glasbruk. Blev två julgranskulor och två blommor i glas. Sedan hade vi picknick och efter det blev det en tur till badhuset med en instruktör som visade konstsim. Alla i gänget satte ihop ett program. Avslutade med god middag på mysig restaurang. Vilken underbar dag!

• Mrs Baom

Har gjort kalrt bordsplaceringen och kul om gästerna beskrivningar i dag. Var även till frisören å färgade håret känner mig mycket nöjd!!

Jag hoppas innerligt att vi alla får vara friska och får fint väder på lördag!!

Kul för er som blivit hippade, håller med om att det var en dag att minnas!!:)

• annafogel

Har bordsplaceringen klar här med, fick veta igår att ett barn inte kommer så ska bara ta bort henne så är den klar!
    idag ska jag på make up store och bli sminkad och sen köpa smink till på lördag, en kompis ska sminka mig..

oj vad det pirrar i magen när man tänker att det bara är nån dag kvar!
    ska ta tag i att skriva ut festprogrammen ikväll om barnen är snälla =)

• SommarNoll9

Ja nu är det verkligen nära! Skrev att-göra-listor för varje dag denna vecka så vi inte glömmer något. Jag fick en släng av panik igår kväll när jag skrev listorna men insåg ganska snabbt (när sambon lugnat ner mig) att det inte är så himla mycket. Det känns bara så eftersom vi gör det mesta på kvällarna då sambon jobbar hela dagarna. Idag eller imorgon ska min kompis provsminka mig så vi ser hur lång tid det tar. Sedan är det bara smågrejer att fixa som inte tar någon längre stund. Ikväll blir det nog att fortsätta med festhäftet. Det är bara lite smågrejer kvar i det, sedan kan det skrivas ut. Och jag ska såklart korrekturläsa det noga. Är ju lärare i svenska och svenska som andraspråk så jag vill inte gärna att det är några stavfel

Imorgon ska vi unna oss att gå ut och äta med vänner. Blir skönt att tänka på något annat och bara vara en kväll. Sonen ska få vara med farmor och farfar och sina kusiner tills på torsdag kväll så då slipper han vara mitt uppe i allt fixande.

Hur gör ni andra med gästbok? Och om ni har, vad har ni köpt för någon och vad skriver ni i den?

• Småland09

Kollade väderprognosen för lördag för den delen av Småland vi gifter oss i och det var 16 grader o regn... surt!!!
    Tur vi har ett snyggt brudparaply då, men trist, lär inte bli så roliga bilder Får hoppas på uppehåll precis när vi ska ta kort...

Svar på tråden 1/8 -2009!!