• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Milla84

Här i Karlskoga ser det ok ut, olika väder visar lite olika mellan bara sol och ca 20 grader eller sol och moln och 20 grader. Vi verkar slippa regnet iaf.

• annafogel

festprogrammen färdigutskrivna!! tjoho!
    nu måste jag cykla i reaketfratr till dagis och hämta dottern...

• Milla84

Nu har jag varit och hämtat min klänning och killarnas kläder. Är så himla nöjd med allt!

• Annecarin

Jag kastar snart ut skanningsapparaten. Försöker att få till några kort till programmet!

• Vita Rosen

Vi har tagit ledigt idag och legat på stranden, så skönt att släppa allt!!!

• Ellais

ett litet tips när scannern inte fungerar är att ta ett kort på bilden med en digitalkamera, har man en någorlunda bra kamera går det finfint=)

• Annecarin
    Ellais skrev 2009-07-29 18:27:37 följande:
    ett litet tips när scannern inte fungerar är att ta ett kort på bilden med en digitalkamera, har man en någorlunda bra kamera går det finfint=)
    Tyvärr är det gamla kort, men nu är det klart! Nu ska vi ställa in borden i festlokalen.
  • Annecarin

Usch i natt har jag sovit dåligt, har suttit och filat på vårt program samt vigselprogrammet!

Fick göra om vår bordsplacering igår, iställer för ett honörsbord med tre armar blev det ett honörsbord och fyra armar!

SUCH! Nu ska jag krypa till kojs och lyssna på Anna Holt en stund!

• SommarNoll9

Här skriver vi ut festprogrammen fortfarande. Helt sjukt vilken tid det tar! Är hemskt tacksam att vi har en skrivare som skriver ut på båda sidorna och vänder blanden själv så man slipper göra det manuellt.

Idag ska jag fixa naglarna, hämta alkoholen, köpa en gästbok och förhoppningsvis en häftapparat Ikväll blir det att fixa med musiken, fortsätta med häftena och så ska jag göra två pajer. Mycket som ska hinnas med men det går nog bra.

Vädret har sett lovande ut men idag har de ändrat prognosen för jag vet inte vilken gång i ordningen. Så nu verkar det bli mulet och risk för regn...

• Vita Rosen

Vädret kring uppsala ser bra ut så jag känner mig lugn!

Idag ska vi träffa prästen igen. Hon glömde nycklarna föraa gången till kyrkan så vi övade utomhus

Annars ligger vi bra till i tiden. övade vals igår och det har blivit bättre...

Svar på tråden 1/8 -2009!!