• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Hawaiiii

Vad skönt ni verkar ha det! Själv sitter jag fast på hotell i Danmark med matförgiftning...har spytt konstant sen imorse, jobbet kommer skicka hem mig imorgon..här är jag ju totalt oduglig.

Hoppas hoppas nu det bara är en liten förgiftning som hinner gå över tills på lördag och inget allvarligare. Håll tummarna för mig :(

• annafogel

Hawaiiii: håller definitivt tummen för dig! men klart du hinner bli frisk!

har precis skrivit ut alla barnfastprogram, ska bara skriva ut 64 vanliga festprogram med.. sen är det KLART!
    bara att vara lycklig och säga JA!

• SommarNoll9

Kul för er som blev hippad igår, låter som ni alla är nöjda!

Min sambo blev ivägdragen på svensexa igår så han är lagom mör idag

Jag har vikt och fixat framsidan till festprogrammen i helgen. Nu ska bara innehållet skrivas ut och häftas fast.

• Småland09

men shit tjejer! nu är det snart dags, 5 ynka små dagar kvar och sedan blir vi fruar... sitter o krånglar med festprogrammet, måste printas innan vi åker till mina föräldrar för deras printer är sönder.
    Det är egentligen det mesta jag är nervös för, resterande är mest roligt pirr
    Var på bröllop nu i helgen och det var så vackert!!! hoppas mitt eget bröllop blir lika fint

• Vita Rosen

Men stackare!!! Detta är min mardröm att bli sjuk just nu... Har inte tid med det. Krya på dig!

Hawaiiii skrev 2009-07-26 15:46:30 följande:
    Vad skönt ni verkar ha det! Själv sitter jag fast på hotell i Danmark med matförgiftning...har spytt konstant sen imorse, jobbet kommer skicka hem mig imorgon..här är jag ju totalt oduglig.Hoppas hoppas nu det bara är en liten förgiftning som hinner gå över tills på lördag och inget allvarligare. Håll tummarna för mig :(
  • Annecarin

I morse stapplade jag iväg till frissan för att bleka slingor, samt till min förvåning blev det även en provuppsättning. Nu saknas löshåret, det var inte med! Men jag är nöjd, något liknande blir det! Finns en blid i mitt galleri.

• EhjärtarE

Ditt galleri är inte synligt.

• Hawaiiii

Äntligen börjar det kännas lite bättre...har lyckats äta en hel banan det senaste dynget. Underbart! Kommer hem till Sverige ikväll och imorgon blir det full rulle. Shoppa och träffa vigselförrättaren :)

Kilona har rasat av mig, så jag slipper iaf köra någon diet innan bröllopet, inget ont som inte har något gott med sig...

• Annecarin
    EhjärtarE skrev 2009-07-27 13:21:39 följande:
    Ditt galleri är inte synligt.
    Kolla nu!
  • mns
    Annecarin skrev 2009-07-27 14:20:19 följande:
    Kolla nu!
    Det syns fortfarande inte.
Svar på tråden 1/8 -2009!!