• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Sister of the Night
    Annecarin skrev 2009-07-22 21:25:26 följande:
    Hur har ni gjort med namn? Jag är fånig men jag har kvar mitt gamla som mellannamn, min kära blivande man tyckte jag var fånig. Men på något sätt så är mitt namn min identitet som har jag haft i många i år. Har i alla fall postat blanketten idag!
    Tycker han att det är fånigt så kan han ju ta ditt namn istället?
  • ladyhawk
    Saggezza skrev 2009-07-22 13:21:28 följande:
    Vilken skumpa har ni valt? Jag har sådan beslutsångest så jag vet inte riktigt vad vi ska välja. Lite råd, tjejer?
    Finns ett helt OK mousserande på systemet som heter Prosecco la Robinia, låt dig inte skrämmas av att det står extra dry, är inte sur och mkt prisvärd.
  • MarianneL

Jag tar hans för det betyder mycket mer för honom och hans efternamn är mer osm ett släktnamn eftersom det inte finns så många i Sverige osm heter så.

När vi pratade om det sa jag att jag brydde mig inte så jättemycket om vilket namn vi tog, så länge vi har samma. Personligen tycker jag det är lite fånigt med folk som har 4, 5 ibland 6 namn. Man använder ju ändå inte alla.

Annecarin skrev 2009-07-22 21:25:26 följande:
    Hur har ni gjort med namn? Jag är fånig men jag har kvar mitt gamla som mellannamn, min kära blivande man tyckte jag var fånig. Men på något sätt så är mitt namn min identitet som har jag haft i många i år. Har i alla fall postat blanketten idag!
  • Småland09

Jag tar hans namn, mitt är vanligt, hans är det bara runt 20 som heter i Sverige.. Jättekonstigt dock!! satt o övade underskrift, det är jättekonstigt! 9 dagar kvar nu!!

Försöker få ordning på vårt festprogram och hade ritat upp en bordsplacering i Paint (som jag har i mittenarket i festprogrammet), men så tänkte jag leka med den som finns här, men här går ju inte att snedställa bord... lite dåligt tycker jag faktiskt.. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att få det snyggt :-S

• Cattis77

Idag så ska ja skriva ut vigselprogrammet för nu är utgångsmusiken bestämd.... Och sen fixa de sista placeringskorten!! Nu närmar det sig...ojojojoj

• KochS

Idag gick det äntligen upp för min m2b att det inte var så lång tid kvar och det började pirra. För mig har det känts pirrigt i af minst ett par veckor och snart är vi klara med alla program då kommer det kännas bra.
    Vi ska träffa prästen två dagar innan så jag hoppas att det kommer gå bra.

• SommarNoll9

Igår blev jag ivägdragen på möhippa!! Sååå fantastisk dag och så roligt! De hade verkligen ordnat det jättebra. Fick bland annat lära mig chairdancing En underbar dag med mina kära vänner, skumpa, vin och god mat, helt perfekt!

• Majas mamma
    SommarNoll9 skrev 2009-07-23 11:00:34 följande:
    Igår blev jag ivägdragen på möhippa!! Sååå fantastisk dag och så roligt! De hade verkligen ordnat det jättebra. Fick bland annat lära mig chairdancing En underbar dag med mina kära vänner, skumpa, vin och god mat, helt perfekt!
    Låter härligt! Jag fick en rolig grej på min möhippa i lördags, en Ego-bok. Mina kära vänner hade skickat runt boken i Sverige, så släkt, vänner och kollegor på olika håll fyllt i en massa positiva saker om mig.
  • SommarNoll9

Majas mamma skrev 2009-07-23 11:03:37 följande:

Låter härligt! Jag fick en rolig grej på min möhippa i lördags, en Ego-bok. Mina kära vänner hade skickat runt boken i Sverige, så släkt, vänner och kollegor på olika håll fyllt i en massa positiva saker om mig.
    Vad kul! Det är ju superkul att ha kvar! Jag fick presenter från alla och så hade dom skrivit en "ledtråd" på så jag fick gissa vem som köpt det. Alla hade verkligen hittat personliga presenter som represtenterade ett gemensamt minne
  • Cattis77
    SommarNoll9 skrev 2009-07-23 11:17:57 följande:
    Majas mamma skrev 2009-07-23 11:03:37 följande:
    Vad kul! Det är ju superkul att ha kvar! Jag fick presenter från alla och så hade dom skrivit en "ledtråd" på så jag fick gissa vem som köpt det. Alla hade verkligen hittat personliga presenter som represtenterade ett gemensamt minne
    Va härligt det låter...
Svar på tråden 1/8 -2009!!