• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Saggezza

Vilken skumpa har ni valt? Jag har sådan beslutsångest så jag vet inte riktigt vad vi ska välja. Lite råd, tjejer?

• Milla84

Idag har jag varit och beställt blommor till mig, sambon och brudföljet, beställt tårta och hämtat bubbel.

Vi kör inte med äkta champange utan ett mousserade vin som jag tycker väldigt mycket om Asti Araldica heter det. Fick det på min möhippa och jag tror att det kommer passa alldeles utmärkt till oss.

• Annecarin

Jag/vi har valt Lambrusco vit!

• Mrs Baom

Har inte varit in på datorn på ett par dagar å då missar man en massa kul här på vår tråd:)

Jag har bokat tid för bruduppsättningen och tid för att fixa naglarna:)

En av mina kusiner ringde idag å sa att han inte kommer på bröllopet, det känns väldigt trist:( Så nu har jag suttit å gjort om bordsplaceringen å måste ändra nummer på personbeskrivningarna på alla gäster, det tar tid...

Vi har också den traditionen att i vär släkt att alla tjejer får pussa på brudgummen när jag är på toa, och tvärtom. Så det får väl bli till att hålla sig;)

Jag börjar bli så otroligt nervös, kan inte sova, äta eller lugna mig... nån annan som känner så??

• Cattis77
    Saggezza skrev 2009-07-22 13:21:28 följande:
    Vilken skumpa har ni valt? Jag har sådan beslutsångest så jag vet inte riktigt vad vi ska välja. Lite råd, tjejer?
    Vi har köpt Reymos, ett mousserande vin från systemet. Go i smaken med lite inslag av päron och fläder...
  • annafogel

idag har vi haft genrep med prästen, var jättekul! har fått öva både på löftena och på att säga ja *L* kändes helt plötsligt så väldigt verkligt!

mrs baom: jo jag har drömt konstiga bröllopsdrömmar rätt länge nu.. ska bli skönt o få sova i ordning sen *L*

har börjat skriva ut barnfestprogrammen idag och han göra lite över hälften innan färgen tog slut, hade bara köpt fler svarta patroner. så jag får göra färdigt i helgen!

• Annecarin

Hur har ni gjort med namn? Jag är fånig men jag har kvar mitt gamla som mellannamn, min kära blivande man tyckte jag var fånig. Men på något sätt så är mitt namn min identitet som har jag haft i många i år.

Har i alla fall postat blanketten idag!

• annafogel

jag kommer oxå ha mitt efternamn som mellannamn, tycker dessutom man man verkligen"ser" gift ut om man har två efternamn *L*

• Annecarin
    annafogel skrev 2009-07-22 21:39:01 följande:
    jag kommer oxå ha mitt efternamn som mellannamn, tycker dessutom man man verkligen"ser" gift ut om man har två efternamn *L*
    Min blivande sa att om någon frågar vad hans fru heter kommer har säga sitt efternamn. Ja det blir väl bra med det också.
  • Vita Rosen

vi kommer ta mitt efternamn

Annecarin skrev 2009-07-22 21:25:26 följande:
    Hur har ni gjort med namn? Jag är fånig men jag har kvar mitt gamla som mellannamn, min kära blivande man tyckte jag var fånig. Men på något sätt så är mitt namn min identitet som har jag haft i många i år. Har i alla fall postat blanketten idag!
Svar på tråden 1/8 -2009!!