Inlägg från: Saggezza |Visa alla inlägg
  • Saggezza

1/8 -2009!!

annafogel skrev 2009-07-20 08:50:21 följande:
    vad kul får er som hippats! jag ska eg. inte veta, men på lördag ska jag hippas med! har inte en aning vad vi ska göra, spec. då jag har en 1½mån son oxå, så det måste ju bli nåt lugnt=)jag ska skriva ut festprogrammen i veckan och göra små namnlappar till bordsplaceringen, sen tror jag jag är klar med allt!

Jag blir också hippad på lördag! Det ska bli så roligt. Killen vet inte än att han kommer få en svensexa då också vilket jag tror jag tycker är snäppet roligare än att jag ska bli hippad! {#lang_emotions_sealed}

• Saggezza

Vi har glömt lämna in ringar för gravyr så vi kommer att göra det efter istället. Min vigselring är klar egentligen skulle bara vilja gravera utsida också men killens ring skulle ha datumet för vigsel men det gör detsamma. Det får bli i efterhand. Vi blir ju inte mindre gifta är min inställning just nu till allt möjligt haha.

• Saggezza

Vilken skumpa har ni valt? Jag har sådan beslutsångest så jag vet inte riktigt vad vi ska välja. Lite råd, tjejer?

• Saggezza

SommarNoll9 skrev 2009-07-28 20:44:21 följande:
    Hur häftar ni häftena? Har jagat en häftapparat som har ett "häftdjup" på mer än 10,5 cm idag men utan framgång. Eller jo det finns, om man vill betala dryga 1000-lappen för den, men det känns inte aktuellt...Sitter för övrigt som bäst och viker festhäftena Vi köpte ny skrivare som skriver ut fram och baksida utan att man måste vända papperet manuellt, rätt skönt. Men den är rätt långsam ändå, så vi lär ju inte hinna skriva ut alla häften ikväll... blir att sitta torsdagkväll också, men det är ju lugnt

Jag köpte en sådan på panudro för inte mycket alls. Kommer inte ihåg exakt men kanske 200 spänn eller i närheten. Helt klart värt det...

Svar på tråden 1/8 -2009!!