• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Vita Rosen

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.
    La dem i en korg och skrev en lapp:
    Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!
    Ta många kort, bränn CD:n och skicka till oss
    Tack!

Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära

• Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till ossTack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Vilken trevlig ide!!
  • Småland09

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till oss Tack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Vi ska oxå ha CD-skivor för folk att bränna kort på. Tycker det är en bra ide

Idag har en massa lossnat för mig. Har pratat med prästen (planerar bröllopet på 40 mils avstånd och prällen har varit på semester så vi har inte hörts än), han var SUPERtrevlig och så laidback, skämtade och så. Fick jättebra vibbar!!

Sedan så pratade jag med festlokalen/hotellet och hon som jag pratade med sa att de skulle försöka få i ordning rummen så folk kan checka in vid 12 istället för 15 som är vanligt..
    Var hos mina föräldrar i helgen (ca 5 mil från kyrkan) och lämnade vigselringarna och gästboken där, ville inte lämna ifrån mig klänning o sånt än men har fått ner några saker i alla fall..
    Shit, det är inte lång tid kvar nu!!!
  • Milla84

Idag har jag varit och provat min klänning så nu ska dom sista justeringarna göras och så har jag lämnat in våra förlovningsringar för putsning.
    Är äntligen hemma i stan vi ska gifta oss i så att jag kan åka och göra alla såna saker.

• SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-19 21:01:55 följande:
    Ska ni ha nån klocka som folk får plinga i om dom vill att ni ska pussa varandra eller?? SKulle vilja ha men vad ska man ha dom till sen egentligen??
    Vi har köpt en toastmasterklocka, som de kan ringa i om de vill hålla tal osv, annars så kommer vi inte att ha några pussklockor.
    Hmm ja du vad skulle man kunna använda dem till....hmmmm kanske som julgransdekoration Hehehe
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-20 19:52:06 följande:
    Vi har köpt en toastmasterklocka, som de kan ringa i om de vill hålla tal osv, annars så kommer vi inte att ha några pussklockor.Hmm ja du vad skulle man kunna använda dem till....hmmmm kanske som julgransdekoration Hehehe
    Fast jag tycker det hade varit fräckt så får jag nog hoppa på det...men ja juldekorationer... Skoja bara!
  • Cattis77

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till ossTack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Man kanske ska göra det! Eller vad sägs...hmmmm
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-20 20:36:55 följande:
    Fast jag tycker det hade varit fräckt så får jag nog hoppa på det...men ja juldekorationer... Skoja bara!
    Hahahaha ja men det hade väl vart nåt
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-20 21:13:44 följande:
    Hahahaha ja men det hade väl vart nåt
    Ja verkligen...ligger du bra till o så??
  • Saggezza

annafogel skrev 2009-07-20 08:50:21 följande:
    vad kul får er som hippats! jag ska eg. inte veta, men på lördag ska jag hippas med! har inte en aning vad vi ska göra, spec. då jag har en 1½mån son oxå, så det måste ju bli nåt lugnt=)jag ska skriva ut festprogrammen i veckan och göra små namnlappar till bordsplaceringen, sen tror jag jag är klar med allt!

Jag blir också hippad på lördag! Det ska bli så roligt. Killen vet inte än att han kommer få en svensexa då också vilket jag tror jag tycker är snäppet roligare än att jag ska bli hippad! {#lang_emotions_sealed}

Svar på tråden 1/8 -2009!!