• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77
    HFia skrev 2009-07-17 14:38:25 följande:
    Tips på tilltugg till champagne är små kakor med basilika, permesen som man kan baka till små hjärtan. Passar superbra och receptet finns på Allt om mats hemsida.
    Jag hittar inte det..kan du hjälpa mig kanske!!
  • EhjärtarE
    ladyhawk skrev 2009-07-17 21:07:14 följande:
    Jag har massor kvar att göra, tur att man har semester.En fråga:Har någon tänkt att köpa små gåvor till de som ställer upp och hjälper till mycket? Typ toastmaster och toastmadame, marskalken som är vår egna allt-i-allo, flitig som en myra. De som sjunger i kyrkan mfl?Vad har ni tänkt att ge i så fall?
    Vi har köpt skålar som vi fyllt med godis, sedan ska vi sätta cellofan runt. Det tror jag blir bra, alla tycker ju om godis och sedan får de ändå något bestående också.
  • annafogel

EhjärtarE kul present idé! har oxå problem vad vi ska ge, får inte bli för dyrt.. ska höra med m2b om vi ska stjäla din idé! =)

2 veckor, jag kan omöjligt förstå att jag snart är fru berglund! =)

• Mrs4ever

jag hittar inte heller receptet på parmesanhjärtan.....
    låter ju fantastiskt

• Mrs Baom

Jag har varit i Hultsfred i helgen å sett på Metallica, tredje gången jag ser dem nu å de är lika bra varje gång:):):)

Mindre än två veckor kvar nu, time flyes... jag börjar bli väldigt nervös, ska ringa vår fotograf i kväll å spika en tid för foto, kommer att bli innan vigseln.

• ladyhawk

En till fundering, har hört att vissa ger präst och kantor ett kuvert med en peng. Hör det till?

M2Bhar just kommit hem från en långhelg med grabbarna. Så nu ska här fixas bordsplacering..Innan jag åker till dalarna på torsdag på weekend med tjejerna. Undrar om man kommer att kunna släppa allt under tiden..

• Cattis77
    ladyhawk skrev 2009-07-19 19:18:32 följande:
    En till fundering, har hört att vissa ger präst och kantor ett kuvert med en peng. Hör det till?M2Bhar just kommit hem från en långhelg med grabbarna. Så nu ska här fixas bordsplacering..Innan jag åker till dalarna på torsdag på weekend med tjejerna. Undrar om man kommer att kunna släppa allt under tiden..
    Nej det tror jag inte...för vi kommer inte göra det!
  • Cattis77

Ska ni ha nån klocka som folk får plinga i om dom vill att ni ska pussa varandra eller?? SKulle vilja ha men vad ska man ha dom till sen egentligen??

• Majas mamma

Visst börjar det bli lite stressigt och pirrigt nu? Tjejerna överraskade mig med en fantastisk möhippa igår, känner mig helt slut idag.

• annafogel

vad kul får er som hippats! jag ska eg. inte veta, men på lördag ska jag hippas med! har inte en aning vad vi ska göra, spec. då jag har en 1½mån son oxå, så det måste ju bli nåt lugnt=)

jag ska skriva ut festprogrammen i veckan och göra små namnlappar till bordsplaceringen, sen tror jag jag är klar med allt!

Svar på tråden 1/8 -2009!!