• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 21:53:29 följande:
    Spännande Hur har du gjort dem, längtar tills vi får se bild
    Vår temafärg är lime, svart o vit... O våra sånghäften o så har ni redan sett ju...så för att bryta av tog svart tjockt papper o veck så att det kan stå... Skrev ut namn på ett vitt papper i texten Scriptina o sen klippte ut ett limegrönt hjärta. Namnet klistrade jag på o hjärtat satte jag en "kudde" under så att det kommer upp lite. Svårt att fatta hur jag menar men så ser dom ut i varje fall...tror ja...
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 22:02:13 följande:
    Vår temafärg är lime, svart o vit... O våra sånghäften o så har ni redan sett ju...så för att bryta av tog svart tjockt papper o veck så att det kan stå... Skrev ut namn på ett vitt papper i texten Scriptina o sen klippte ut ett limegrönt hjärta. Namnet klistrade jag på o hjärtat satte jag en "kudde" under så att det kommer upp lite. Svårt att fatta hur jag menar men så ser dom ut i varje fall...tror ja...
    Hehehe jag förstår Det låter väldigt snyggt. Vi har ju bild på både placeringskorten & festhäftets framsidai galleriet, men det ser bättre ut i verkligheten, än på bild
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 22:04:30 följande:
    Hehehe jag förstår Det låter väldigt snyggt. Vi har ju bild på både placeringskorten & festhäftets framsidai galleriet, men det ser bättre ut i verkligheten, än på bild
    Vilken tur att du förstod Vi har all olika smak och det är ju huvudsakligen att vi tycker om dom o att de passar en stil eller hur??
    Jag tycker era är jättefina! O sen är det svårt att ta bild på såna saker.
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 22:11:01 följande:
    Vilken tur att du förstod Vi har all olika smak och det är ju huvudsakligen att vi tycker om dom o att de passar en stil eller hur??Jag tycker era är jättefina! O sen är det svårt att ta bild på såna saker.
    Jo men visst är det så. Det är ju våra bröllop, så det ska ju bli som vi vill ha det, eller hur Det är ju typ ända dagen i ens liv som man inte behöver ta hänsyn till alla andras åsikter
    Tack Känner mig rätt så nöjd. Ja men det är verkligen jättesvårt å ta bild på sånt...
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 22:17:56 följande:
    Jo men visst är det så. Det är ju våra bröllop, så det ska ju bli som vi vill ha det, eller hur Det är ju typ ända dagen i ens liv som man inte behöver ta hänsyn till alla andras åsikter Tack Känner mig rätt så nöjd. Ja men det är verkligen jättesvårt å ta bild på sånt...
    Det ska du vara...så det så...
  • Annecarin
    SaraPayam skrev 2009-07-15 12:42:49 följande:
    Vad jobbigt, hoppas verkligen att sömmerska fixar det åt dig Vad är det som inte känns bra med klänningen?
    Den är så otymplig, men är väldigt tjusig. Se en otydlig bild i mitt galleri. Men eftersom jag är sykunnig så är jag väl kritisk till att det inte är bra! Men skam den som ger sig!
  • Annecarin

Jag fick ett brev med posten idag, att den 25 juli skulle jag sitta påklädd i köket kl 09:30 och dricka något gott. Samt var den en lista med saker som jag skulle packa. Trodde inte att det skulle bli någon möhippa för mig, blev väldigt glad för detta. Hoppas nu bara att jag inte blir besviken. Nu ska jag krypa till kojs!

• Cattis77
    Annecarin skrev 2009-07-15 23:05:01 följande:
    Jag fick ett brev med posten idag, att den 25 juli skulle jag sitta påklädd i köket kl 09:30 och dricka något gott. Samt var den en lista med saker som jag skulle packa. Trodde inte att det skulle bli någon möhippa för mig, blev väldigt glad för detta. Hoppas nu bara att jag inte blir besviken. Nu ska jag krypa till kojs!
    Va skoj.... Tror säkert du kommer få jätteroligt!!
  • Cattis77

När ska ni fotograferas, innan eller efter??

Och ska ni ha traditionen, nått nytt, nått gammalt/lånast och nått blått???

• Småland09

Vi kommer fotograferas innan bröllopet, vår vigsel är 15.00 så vi kände att det var bättre att göra det innan, men vi kommer stanna kvar lite extra vid kyrkan och ta lite extra bilder där..

Fick sms igår att min ring var färdig att hämtas ut.. *nervöst* vet inte alls om jag kommer gilla den, är skitnervös att den ser för "mesig" ut. M2b säger att det bara är att jag har den över bröllopet då coh så får jag göra ändringar sedan så jag får väl göra så då.. frågan är hur dyrt det blir..
    (har designat den själv och har inte sett den färdig)..

Annars rullar det på. min mamma har tagit på sig en massa saker nu så hon har löst rätt mkt,sååå skönt.. Ska åka till hemorten imorgon och lämna vår kisse där (de ska passa henne över bröllopet och bröllopsresan). Nästa helg åker vi på ett bröllop och sedan helgen efter det är det vårt bröllop! Shit vad mkt det är att fixa!!

Svar på tråden 1/8 -2009!!