• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77
    EhjärtarE skrev 2009-07-14 21:44:28 följande:
    Nej, inte så, om man vet hur man ska göra
    Det är bra att kunna det knepet...
  • SaraPayam
    EhjärtarE skrev 2009-07-14 20:41:30 följande:
    Nu har vi bokat resan Ååh, så härligt det kommer bli!
    Ååå vad härligt, vart i Turkiet är det ni ska? Jag älskar verkligen Turiket
  • SaraPayam

Idag har jag stora bakardagen Vill ha det gjort innan släkten börjar droppa in, så att vi har något å bjuda på när de kommer

I eftermiddag ska vi hämta våra ringar, det ska bli riktigt kul Nu är det verkligen inte långt kvar

• SommarNoll9

Nu är det verkligen nära! Vi har klart det mesta så jag känner mig väldigt lugn. Ska fixa lite grejer idag och så. Ska göra några pajer till men det hinner jag utan problem.

Härligt med resor! Vi ska inte på någon bröllopsresa i år då min blivande make inte har någon semester så vi tar det nästa sommar.

• SaraPayam

Gott med paj Vad är det för pajer du ska göra?

Jag känner mig med rätt så lugn, men det går lite i vågor När nån frågar om man är nervös så blir man ju nervös osv

Vi ska hämta ut våra ringar idag, är så spänd på å se hur de blev

• annafogel

vad kul att höra att det verkar gå bra för alla, med bokade resor och ringhämtningar =)
    vi har också det mesta klart, festprogrammen ska finslipas och skrivas ut, och bordsplaceringslappar ska göras... var och provade bruduppsättningen igår, och det känns superbra!
    vilka lyckliga brudar vi kommer bli allihop!

• SaraPayam
    annafogel skrev 2009-07-15 09:16:04 följande:
    vad kul att höra att det verkar gå bra för alla, med bokade resor och ringhämtningar =)vi har också det mesta klart, festprogrammen ska finslipas och skrivas ut, och bordsplaceringslappar ska göras... var och provade bruduppsättningen igår, och det känns superbra!vilka lyckliga brudar vi kommer bli allihop!
    Vad härligt att uppsättningen kändes bra, hur kommer den se ut?
  • SommarNoll9
    SaraPayam skrev 2009-07-15 08:45:30 följande:
    Gott med paj Vad är det för pajer du ska göra?Jag känner mig med rätt så lugn, men det går lite i vågor När nån frågar om man är nervös så blir man ju nervös osv Vi ska hämta ut våra ringar idag, är så spänd på å se hur de blev
    Jag gör västerbottenostpajer till buffén. Vi har ju caterat mat men fyller ut med pajer också så dem gör jag själv. Supergoda såklart!

Jo visst är det så att lugnet går i vågor, men just nu känns det bra. Kan dock tänka mig att i slutet på nästa vecka så är jag inte lika lugn
  • EhjärtarE
    SaraPayam skrev 2009-07-15 08:04:53 följande:
    Ååå vad härligt, vart i Turkiet är det ni ska? Jag älskar verkligen Turiket
    Vi ska till Alanya. Jag har aldrig varit i Turkiet förut, så det blir spännande. Har du några tips?
  • SaraPayam
    SommarNoll9 skrev 2009-07-15 10:06:54 följande:
    Jag gör västerbottenostpajer till buffén. Vi har ju caterat mat men fyller ut med pajer också så dem gör jag själv. Supergoda såklart! Jo visst är det så att lugnet går i vågor, men just nu känns det bra. Kan dock tänka mig att i slutet på nästa vecka så är jag inte lika lugn
    Mums vad gott Men det va ju jättesmart å fylla ut buffén lite grann

Hahaha nä det tror inte jag heller Jag kommer i alla fall inte vara det Tur att man jobbar rätt mycket, så man inte enbart tänker på bröllopet
Svar på tråden 1/8 -2009!!