Pyssel pyssel! Blir lite stressad över alla trycksaker som ska vara klara. Vi är nästan klara med festprogrammet, ska skriva ut det på torsdag. Men det känns egentligen lite tidigt. Vi har en presentation av alla gäster och bordsplacering i programmet, så om någon/några avbokar i sista stund så kommer ju programmet inte stämma. Men med tanke på att det ska klistras på små etiketter i fram samt att sidorna ska sys ihop så mååååste de skrivas ut i tid så jag hinner göra det. Det är de där rackarns etiketterna som tar längst tid, de ska embossas allihopa. Hehe, så går det när man får för sig att göra sakerna själv och inte beställa färdigtryckta.
I eftermiddag ska vi till kyrkan och träffa kantorn tillsammans med tjejen som ska sjunga. Det är en kompis flickvän, har hört henne och hon sjunger fantastiskt!
Jag tror jag får stanna hemma och embossa när m2b åker till Västerås för att köpa hängrännor och stuprör.
Kan ju alltid lyssna på lite schysst musik under tiden!
Har dessutom fått för mig att prova lchf-diet fram till bröllopet, som en liten extra kick för formen liksom. Fast mest vill jag nog se om det funkar för min mage som alltid krånglar. Igår gick det bra men imorse... Blä! Jag ville ha smaskiga mackor till frukost! Inte kokt ägg... Det slutade med att jag satt och knaprade ost framför tv:n. Jaja, man vänjer sig väl, men just nu känner jag mig kräkfärdig på fett. Haha, men magen verkar gilla det.