• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • ladyhawk

Gifter mig oxå 1/8, tänkte hoppa på, bättre sent än aldrig..
    Har precis fått fart på min M2B, så idag har det hänt saker både på vigsel o festprogram. Äntligen..
    Känner igen mig hos er som fixar hus samtidigt. Semestern ska ju räcka till att måla hus och fixa trädgård oxå .Bara det slutar regna kanske man kan kombinera det med att fixa en snygg solbränna.
    Är det någon mer som får ångest när man går in på BTs kalender och ser alla blinkande utropstecken?

• Hawaiiii

Ja, jag tycker det är riktigt ångestframkallande! Jag har iofs tagit bort en massa poster som inte berör oss, och så har jag flyttat datum på en hel del... kallas även att skjuta problemen framför sig :)

Men det finns några små blinkisar kvar!

Detaljer m fotograf
    Gå in skorna
    Slutprovning av kläder
    Presenter till medhjälpare
    Morgongåva

• ChristLin

Är aningens seeeeeg idag. Bakis, träningsvärkane och myggbiten! Blev ivägdragen på möhippa igår, det var så himla kul! Hade en superrolig dag/kväll/natt! Helt klart värt att vara sliten idag!

• Cattis77
    ChristLin skrev 2009-07-12 17:48:47 följande:
    Är aningens seeeeeg idag. Bakis, träningsvärkane och myggbiten! Blev ivägdragen på möhippa igår, det var så himla kul! Hade en superrolig dag/kväll/natt! Helt klart värt att vara sliten idag!
    Härligt!
  • Vita Rosen

vad roligt!

ChristLin skrev 2009-07-12 17:48:47 följande:
  • Cattis77

Är nyfis...hur har ni gjort era placeringkort?? Vet inte hur jag ska utforma våra....

• Mrs Baom

kul med hippa!! jag hade min förra helgen:)

Vi har gjor våra placeingskort så enkla som möjligt. skrivit ut namn och efternamn och satt en bild på ett brudpar mellan för och efternamn. sedan har vi klippt ut och plastat. på vanligt vitt papper, våra temafärger är vitt, silver och rött. De blev enkla men fina:)

I dag har vi också fått tag på karaffer, äntligen!! Fick låna 14st från en snäll catering. köpte ju vin i box å då tillkommer karaffer. Köpte 30 st karaffer på IKEA som ser ut som flaskor, men de går inte att hälla ur utan att det skvätter. Inte så kul om det skvätter rödvin upp på gästerna när de blir serverade, så nu står vi med 30 flaskkaraffer över...haha, men nu har det fixat sig. Gjorde även klart våra vigselprogram igår så nu börjar allt falla påplats:)

• Hawaiiii

Jag kombinerade med servetten, bild i galleriet.

Cattis77 skrev 2009-07-12 18:25:44 följande:
    Är nyfis...hur har ni gjort era placeringkort?? Vet inte hur jag ska utforma våra....
  • Cattis77
    Hawaiiii skrev 2009-07-12 19:26:38 följande:
    Jag kombinerade med servetten, bild i galleriet.
    Snyggt!!!
  • Cattis77

Mrs Baom skrev 2009-07-12 19:21:30 följande:

kul med hippa!! jag hade min förra helgen:) Vi har gjor våra placeingskort så enkla som möjligt. skrivit ut namn och efternamn och satt en bild på ett brudpar mellan för och efternamn. sedan har vi klippt ut och plastat. på vanligt vitt papper, våra temafärger är vitt, silver och rött. De blev enkla men fina:)I dag har vi också fått tag på karaffer, äntligen!! Fick låna 14st från en snäll catering. köpte ju vin i box å då tillkommer karaffer. Köpte 30 st karaffer på IKEA som ser ut som flaskor, men de går inte att hälla ur utan att det skvätter. Inte så kul om det skvätter rödvin upp på gästerna när de blir serverade, så nu står vi med 30 flaskkaraffer över...haha, men nu har det fixat sig. Gjorde även klart våra vigselprogram igår så nu börjar allt falla påplats:)
    Jag tror jag förstår men kan man få se en bild me... :-/
Svar på tråden 1/8 -2009!!