Inlägg från: ladyhawk |Visa alla inlägg
  • ladyhawk

1/8 -2009!!

Gifter mig oxå 1/8, tänkte hoppa på, bättre sent än aldrig..
    Har precis fått fart på min M2B, så idag har det hänt saker både på vigsel o festprogram. Äntligen..
    Känner igen mig hos er som fixar hus samtidigt. Semestern ska ju räcka till att måla hus och fixa trädgård oxå .Bara det slutar regna kanske man kan kombinera det med att fixa en snygg solbränna.
    Är det någon mer som får ångest när man går in på BTs kalender och ser alla blinkande utropstecken?

• ladyhawk

Jag har massor kvar att göra, tur att man har semester.
    En fråga:
    Har någon tänkt att köpa små gåvor till de som ställer upp och hjälper till mycket? Typ toastmaster och toastmadame, marskalken som är vår egna allt-i-allo, flitig som en myra. De som sjunger i kyrkan mfl?
    Vad har ni tänkt att ge i så fall?

• ladyhawk

En till fundering, har hört att vissa ger präst och kantor ett kuvert med en peng. Hör det till?

M2Bhar just kommit hem från en långhelg med grabbarna. Så nu ska här fixas bordsplacering..Innan jag åker till dalarna på torsdag på weekend med tjejerna. Undrar om man kommer att kunna släppa allt under tiden..

• ladyhawk
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:06:21 följande:
    Tjejer, hur tusan ska vi kunna kissa under kvällen, ska man ta av sig klänningnen, eller ska man lägga allt typ över axlarna...eller hur gör man????
    Min M2B har anmält sig frivilligt.. i och för sig kunde har tänka sig att hjälpa tärnorna oxå om det behövs.. ;)
  • ladyhawk
    Saggezza skrev 2009-07-22 13:21:28 följande:
    Vilken skumpa har ni valt? Jag har sådan beslutsångest så jag vet inte riktigt vad vi ska välja. Lite råd, tjejer?
    Finns ett helt OK mousserande på systemet som heter Prosecco la Robinia, låt dig inte skrämmas av att det står extra dry, är inte sur och mkt prisvärd.
Svar på tråden 1/8 -2009!!