Inlägg från: Vita Rosen |Visa alla inlägg
  • Vita Rosen

1/8 -2009!!

skriver in mig här.

var och träffade serveringschefen igår ochh allt känns hur lugnt som helst med henne. erfaren som kom med många bra ideér. skönt nu kan jag andas ut...

• Vita Rosen

har nu börja gå in skorna...

men helt ärligt, är era skor sköna efter ett tag?
    mina är sköna då jag sätter på dem men efter ett tag trycker de på tårna.
    måste nog ha med mig två par skor...

• Vita Rosen

måste fråga
    fuktiga strumpor??? Ska det göra att man onte får skavsår, eller går dem ut sig då?

SaraPayam skrev 2009-07-10 09:38:44 följande:
    Men du, har du testat å få in dem med fuktiga strumpor? Försök det annars, för det är ju det som skoaffärerna rekomenderar, å fungerar inte det så är det nog bäst å leta efter andra skor.Vad hade ni mer i tårtan annars?Jo det är nog bra å kolla upp det, så ni vet vad som finns
  • Vita Rosen

vad roligt!

ChristLin skrev 2009-07-12 17:48:47 följande:
    Är aningens seeeeeg idag. Bakis, träningsvärkane och myggbiten! Blev ivägdragen på möhippa igår, det var så himla kul! Hade en superrolig dag/kväll/natt! Helt klart värt att vara sliten idag!
  • Vita Rosen

köper ni alla morgongåva till mannen? har inte bestämt mig för hur jag ska göra

• Vita Rosen

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.
    La dem i en korg och skrev en lapp:
    Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!
    Ta många kort, bränn CD:n och skicka till oss
    Tack!

Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära

• Vita Rosen

problem har uppstått.
    En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.

tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.

• Vita Rosen

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:

problem har uppstått.En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.
    Det har löst sig.Vi har tillfrågat en kusin som tackade ja direkt! kumpen i magen är nu borta!
  • Vita Rosen

vi kommer ta mitt efternamn

Annecarin skrev 2009-07-22 21:25:26 följande:
    Hur har ni gjort med namn? Jag är fånig men jag har kvar mitt gamla som mellannamn, min kära blivande man tyckte jag var fånig. Men på något sätt så är mitt namn min identitet som har jag haft i många i år. Har i alla fall postat blanketten idag!
  • Vita Rosen

står och stryker stolsöverdragen samtidigt som jag går in mina skor. Känner mig som en stilig hemmafru

• Vita Rosen

vanliga tomma CD-rom skivor som finna att köpa överallt tex i mataffären.

Cattis77 skrev 2009-07-23 22:41:55 följande:
    Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:
    Jag som inte är så hemma på CD-skivor för bränning o så... Vad ska man ha... :-O För jag tror jag kommer sno den ide´n om det är ok....???
  • Vita Rosen

Men stackare!!! Detta är min mardröm att bli sjuk just nu... Har inte tid med det. Krya på dig!

Hawaiiii skrev 2009-07-26 15:46:30 följande:
    Vad skönt ni verkar ha det! Själv sitter jag fast på hotell i Danmark med matförgiftning...har spytt konstant sen imorse, jobbet kommer skicka hem mig imorgon..här är jag ju totalt oduglig.Hoppas hoppas nu det bara är en liten förgiftning som hinner gå över tills på lördag och inget allvarligare. Håll tummarna för mig :(
  • Vita Rosen

skriver ut festprogrammen nu ikväll. ska bli skönt att få dem klart. Imorgon skriver vi ut vigselprogrammen.

Har idag bakat bröd, 100st blev det. nu ska jag ställa mig och styka de sita överdragen till stolarna. Man är ju inte sysslolös så här i slutet.

Bageriet och Dj:n har ringt idag och stämt av med oss, känns skönt.

• Vita Rosen

Vi har tagit ledigt idag och legat på stranden, så skönt att släppa allt!!!

• Vita Rosen

Vädret kring uppsala ser bra ut så jag känner mig lugn!

Idag ska vi träffa prästen igen. Hon glömde nycklarna föraa gången till kyrkan så vi övade utomhus

Annars ligger vi bra till i tiden. övade vals igår och det har blivit bättre...

• Vita Rosen

Idag ska vi hämta brudgummenskläder, putsa ringar, hämta 100 rosor till dekoration och hämta brudbuketten. Detta är schemat idag.
    ikväll ska jag rulla servetter och min blivande och hans vänner åker till lokalen och dukar. Får nyckeln klockan 22.00 ikväll.

• Vita Rosen

Känner mig såå nöjd!! Allt var perfekt!! Är så lycklig.
    Har packat färdigt nu, åker till Paris i morgonbitti. Ska bli roligt att förlänga bröllopskänslan några dar.

Kram till er alla!

• Vita Rosen

Grattis!

20090801 skrev 2009-08-10 18:45:19 följande:
    Det känns toppen att vara fru och som pricken över i:et så tog jag en gravtest igår som var positiv.
Svar på tråden 1/8 -2009!!