ChristLin skrev 2009-07-08 08:02:35 följande:
Åh, jag hänger på här! Jag har inte hunnit bli nervös än (alla frågar om det av någon anledning) men är stressad som bara den! Känns rätt skönt att ha semester denna veckan och nästa.Jag var ner och provade klänningen för sista gången igår och gjorde upp om hur den ska ändras. Jag ville inte ta av den! Haha, hade kunnat behållit den på resten av dagen. Jag måste försöka få tag på vår präst idag. När vi träffade honom för några veckor sedan så tyckte han att det inte var nödvändigt med en repetition i kyrkan men jag känner att jag skulle vara mycket mer bekväm om vi gjorde det. Hoppas att det går att boka in så här sent. Han har gått igenom ceremonin med mig och sambon, men tärnan, markalken och solisten ville också ha en liten genomgång för att känna att de har kontroll på händelseförloppet.Kul att läsa om allas hippor! Jag har ingen aning om när det kan bli något sådant... Men förmodligen rätt sent eftersom tärnan ska på semester nästa vecka. M2B ska sexas sista helgen innan bröllopet, hans kompisar planerar för fullt. Min uppgift är att se till att han finns hemma den dagen, och så svårt ska väl inte det vara, hehe. Ska surfa vidare en sväng och kika på brudskor, de jag köpte har jag försökt gå in nu men det det går inte! De är lite spetsiga i fram och det klämmer! Kommer inte orka gå en hel dag och en hel kväll med dem... Trist!
Vad härligt att du känner så med klänning
Hahaha ja alla frågar verkligen om man börjar bli nervös. Å egentligen kanske man inte är så nervös, utan man blir det för att de frågar
Men det borde de ju kunna ordna, det förstår de ju säkert att man vill känna sig säker på, så det borde ju inte vara några problem, tycker man.
Vad synd! Men du kommer säkert hitta några andra
Jag köpte med skor i förhoppning att de skulle töja sig, å det va verkligen det sämsta jag kunde ha gjort, för de töjde sig inte 1 mm men nu har jag hitta ett par jättesköna skor, så jag inte ens behöver töja ut