• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • MarianneL
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:06:21 följande:
    Tjejer, hur tusan ska vi kunna kissa under kvällen, ska man ta av sig klänningnen, eller ska man lägga allt typ över axlarna...eller hur gör man????
    Man tar med sig en tärna in på toan som får hålla upp alla tyglagren :)
  • SaraPayam
    MarianneL skrev 2009-07-21 11:10:25 följande:
    Man tar med sig en tärna in på toan som får hålla upp alla tyglagren :)
    Hahaha ja så kan man ju göra, men jag ska ju inte ha någon tärna Får väl be mamma eller nån
  • EhjärtarE

Solros 2009 skrev 2009-07-21 11:05:46 följande:

Har ni kollat in vädret tjejer?!? Ser verkligen inte bra ut för vår del på Västkusten! Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det. Har hela tiden tänkt att "det regnar ALDRIG där 1 augusti" - men just iår tänker vädergudarna inte vara på den rara sidan. Har ingen plan B. Parasoll??
    Var har du sett en väderprognos som räcker så länge? Men de brukar inte vara spciellt säkra...
  • SaraPayam

Har ni kollat in vädret tjejer?!? Ser verkligen inte bra ut för vår del på Västkusten! Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det. Har hela tiden tänkt att "det regnar ALDRIG där 1 augusti" - men just iår tänker vädergudarna inte vara på den rara sidan. Har ingen plan B. Parasoll??
    Men du kan ju inte kolla in vädret ännu Kolla i mitten av nästa vecka i stället, då får vi se om vi ska deppa eller inte
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 10:53:30 följande:
    Vi kommer att filmas hela dagen & även fotografen kommer att vara där hela tiden Hehehe nä det har vi inte Men vi har skrivit ett litet tacktal fram i häftet
    Okej...får se hur jag gör!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:16:31 följande:
    Men du kan ju inte kolla in vädret ännu Kolla i mitten av nästa vecka i stället, då får vi se om vi ska deppa eller inte
    Ja ta det lugnt med vädret lite till!!
  • Cattis77
    Tjejer, hur tusan ska vi kunna kissa under kvällen, ska man ta av sig klänningnen, eller ska man lägga allt typ över axlarna...eller hur gör man????
    Ja min tärna får hjälpa till...
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-21 11:29:51 följande:
    Ja min tärna får hjälpa till...
    Hehehe, jo man får nog prata med nån, som får ta på sig det ansvaret Hehehe det är ju verkligen inte lätt både med klänning, underkjol, osv...
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-21 11:32:19 följande:
    Hehehe, jo man får nog prata med nån, som får ta på sig det ansvaret Hehehe det är ju verkligen inte lätt både med klänning, underkjol, osv...
    Nej det ska gudarna vet....pust o stön!!
  • SommarNoll9
    Jadu, det blir till att ha hjälp med sig in på toan hela kvällen
Svar på tråden 1/8 -2009!!