• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77

Skojar du...känns helkonstigt men samtidigt helt underbart!!

Är det nån som vet var man kan få tag på svart häftklammrar???

• Milla84

Ja nu börjar det allt närma sig! Imorgon ska vi träffa våran präst och gå igenom vigseln, det ska bli så spännande.

Alldeles nyss kom sambons vänner och hämtade honom för svensexa, hoppas han får en rolig kväll!

• Mrs Baom

Vi var på IKEA i dag å skulle köpa lite mer spets å ett par lakan till, som vi ska ha som löpare och bordsdukar. Men då har "vår" spets utgått ur sortiment å lakana var slut... snacka om toppdag...

Jag kommer att ta min m2b,s efternamn då det är lite mer ovanligt än mitt:)

enligt yr.no så kommer vi att ha 1,8mm regn på hela dagen och halvmulet, det är helt ok!! alla väder är bra förutom regn...

En vecka kvar nu...:):)

• SaraPayam

Hello girls

Igår blev jag hippad, hade en helt underbar dag, tillsammans med mina vänner.

Kan verkligen inte förstå att det är mindre än 1 vecka kvar nu, det känns helt overkligt. Längtar såååå nu, vill att det ska vara lördag imon...

• EhjärtarE

Nu är jag ganska irriterad på svärföräldrarna! Vi var där igår och så frågade vi om de berättat för M2b syskon vad vi skulle heta i efternamn (vi har bara berättat det för familjen). Då kommer det fram att de berättat för avlägsna släktingar som ville skicka telegram! Och så säger de, "fick vi inte säga det?" Gaaaah! Det kommer ju kännas jättekul för alla de som vi sagt till att det är hemligt och sedan får vi telegram med rätt namn av personer som vi typ aldrig träffar. Känns ju roligt när vi verkligen försökt anstränga oss för att hålla det hemligt och så går de och berättar för andra! Sen kan man ju fundera på vilka de som de berättat för i sin tur har berättat för (eftersom det med all säkerhet framstått som att det är fritt fram för alla att berätta).

Dessutom sa svärmor "jasså, så ni vill bara ha telegram som det står brudparet Jonsson på?" (M2b heter det i efternamn) "ja, ni kommer nog få alla möjliga konstiga varianter". Om man inte vet vad brudparet ska heta i efternamn gissar man väl inte!?! Vad är det för fel på förnamnen? Det känns ju inte lite omodernt att ta för givet att vi ska ta mannens namn...

• Mrs Baom

Tittade på yr.no nu, det kommer bli regn å 18 grader varmt här i värmlands skogar... HOPPAS verkligen att det hinner ändra sig!!

EhjärterE: Jag förstår att du är besviken! Att man inte kan få ha en hemlighet ifred!!

• MarianneL

Hur kommer det sig att ni alla kollar på yr.no? Det är väl en norsk sida? Finns det ingen svensk sida som ger prognoser längre än 5 dagar framåt?

Det jag har kvar nu är att duka men det kan man ju inte göra förens man får lokalen på fredag
    Sen är det inköp av dryck och ingredienser till tilltugg o fördrink.
    Sen är det: öva på valsen lite mer, gå in skorna, göra en "in case of an emergency" väska (med säkerhetsnålar, deo, vitt lakan osv), och öva inn och uttåg på fredag också.

Jag tror jag är lugnare än jag kanske borde vara haha.

• Annecarin

Igår blev jag hippad, det var jätteskoj!

Fick åka Porsche! Sedan var det program med lunch ute, Streetdance, massage och en massa uppdrag att utföra. Ost och vin och sedan en god middag på restaurang!

Jag är så nöjd!

• annafogel

måste också få berätta om min hippa igår! först när jag kom hem på fredag kväll stod en fin korg med duschpeeling och hudkräm i som det stod att jag skulle använda och vara redo kl 9 på lördagen.. på lördag morgon kom m2b och väckte mig med en påse men kläder som jag skulle ha på mig... sen kl. 9 blev jag hämtad av en gubbe i en gammal cool cab. åkte en stund och så kom vi till mina vänner. vi fortsatte och kom tillslut till en gård där jag fick köra en travhäst, sen på san och ha mini loppis och rita av folk och sälja.. riktigt kul! sen fick jag för mina ihoptjänade pengar gå och shoppa på 10 min =) sen fick jag karta till beatyklinik för spraytan och sen vidare till nagelförlängning! superlyxigt! sen åkte vi hem till en vän och åt och myste till 02.00!
    hade även min son på 1½ månad med men det gick superbra. underbaraste dagen hittils!

Svar på tråden 1/8 -2009!!