-
Man tar med sig en tärna in på toan som får hålla upp alla tyglagren :)SaraPayam skrev 2009-07-21 11:06:21 följande:Tjejer, hur tusan ska vi kunna kissa under kvällen, ska man ta av sig klänningnen, eller ska man lägga allt typ över axlarna...eller hur gör man????
-
Jag tar hans för det betyder mycket mer för honom och hans efternamn är mer osm ett släktnamn eftersom det inte finns så många i Sverige osm heter så.
När vi pratade om det sa jag att jag brydde mig inte så jättemycket om vilket namn vi tog, så länge vi har samma. Personligen tycker jag det är lite fånigt med folk som har 4, 5 ibland 6 namn. Man använder ju ändå inte alla.
Annecarin skrev 2009-07-22 21:25:26 följande:Hur har ni gjort med namn? Jag är fånig men jag har kvar mitt gamla som mellannamn, min kära blivande man tyckte jag var fånig. Men på något sätt så är mitt namn min identitet som har jag haft i många i år. Har i alla fall postat blanketten idag! -
Hur kommer det sig att ni alla kollar på yr.no? Det är väl en norsk sida? Finns det ingen svensk sida som ger prognoser längre än 5 dagar framåt?
Det jag har kvar nu är att duka men det kan man ju inte göra förens man får lokalen på fredag
Sen är det inköp av dryck och ingredienser till tilltugg o fördrink.
Sen är det: öva på valsen lite mer, gå in skorna, göra en "in case of an emergency" väska (med säkerhetsnålar, deo, vitt lakan osv), och öva inn och uttåg på fredag också.
Jag tror jag är lugnare än jag kanske borde vara haha.
-
Åh vad skönt för dig. Jag har några få saker som jag ska påminna folk om men annars är det bara slapp som gäller. Sen får man ju hoppas att allt fungerar som planlagt imorgon och att folk kommer ihåg vad de skulle göra =)Milla84 skrev 2009-07-31 18:17:32 följande:Nu är allting äntligen klart, iaf vad jag tror! Ikväll blir det att slappa med kompisar och bara njuta av tiden som ligger framför oss!
Det verkar som att alla mina släktingar o familj har massor o göra däremot hehe. Tal och sånger o lekar planeras för fullt här i huset så jag får inte vara någonstans hehe, så nu sitter jag här framför datorn o väntar på att det ska bli klart så jag kan "komma ut".