• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • EhjärtarE

Nu har jag lagt upp lite bilder från vårt bröllop (inte fotografens).

• Majas mamma

Härlig dag ni verkar ha haft allihopa, och fina bilder! Vi hade det också helt fantastiskt; soligt och varmt väder, perfekt vigsel och fest, jättenöjd med hår och make-up, alla på gott humör.

• annafogel

här är en till fru!! hade en helt underbra dag! kram åp er!

• Jenny står brud 090801

Nu är vi oxå gifta! Var absolut bästa dagen i mitt liv. Allt blev precis som vi tänkt oss!! Finns lite bilder om ni vill se i mitt galleri.

• Solros 2009

Här är ytterligare en nybliven brud! Det stormade och blåste på Västkusten torsdag och fredag i förra veckan men på lördag morgon vaknade vi till blå himmel, sol och alldeles vindstilla! Vi fick ett fantastiskt bröllop på "våra" klippor med efterföljande middag på restaurang! Har lagt in några bilder i galleriet.

• Mrs Baom

Nu finns det även ett kort på mig och min make i mitt galleri:) tog lite tid men såhär såg vi ut:)

Vad fina alla var/är!!

• Mois81

Hur känns det flickor så här en vecka som gifta... Jag tycker att det är underbart! Älskar alla fina kort som trillar in på oss. Nu skall vi lyckas välja ett bra kort till tidningen, inte helt lätt då alla 1987 st bilder som fotografen gett oss är underbara!!!!!

• 20090801

Det känns toppen att vara fru och som pricken över i:et så tog jag en gravtest igår som var positiv.{#lang_emotions_smile}

• SommarNoll9
    20090801 skrev 2009-08-10 18:45:19 följande:
    Det känns toppen att vara fru och som pricken över i:et så tog jag en gravtest igår som var positiv.
    Grattis!!
Svar på tråden 1/8 -2009!!