• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Vita Rosen

Grattis!

20090801 skrev 2009-08-10 18:45:19 följande:
    Det känns toppen att vara fru och som pricken över i:et så tog jag en gravtest igår som var positiv.
  • Jenny står brud 090801

Grattis till plus. Vi väntar oxå, snart bim... känns som det är nåt på gång. Håll tummarna

• Cattis77
    20090801 skrev 2009-08-10 18:45:19 följande:
    Det känns toppen att vara fru och som pricken över i:et så tog jag en gravtest igår som var positiv.
    Va roligt!! GRATTIS
  • Cattis77
    Mois81 skrev 2009-08-10 08:33:07 följande:
    Hur känns det flickor så här en vecka som gifta... Jag tycker att det är underbart! Älskar alla fina kort som trillar in på oss. Nu skall vi lyckas välja ett bra kort till tidningen, inte helt lätt då alla 1987 st bilder som fotografen gett oss är underbara!!!!!
    Det känns helt otroligt.... Trivs som fisken i vattnet!!

Nått som känns konstigt dock är att jag har inte varit inne här på ett tag nu med tanke på att man var inte var o varannan dag innan... Men lite då o då får man hålla koll ju eller hur??
  • Cattis77

Ingen av oss som är kvar här ibland???

• EhjärtarE

Jo, ibland. Vi har precis varit på en underbar bröllopsresa i Turkiet, men nu är det tillbaka till skolbänken igen som gäller... tråkigt, jag hade hellre stannat kvar

• 20090801

Jodå, ibland är jag här och kollar men håller mest till på FL nu. Den 22 november åker vi till dominikanska republiken för att bo på femstjärnigt hotell i svit med all inclusive under 12 dagar. Ska bli riktigt skönt att bara vara.{#lang_emotions_smile}

Jag mår prima nu när jag går in i graviditetsvecka 9.

• Småland09

Kollar här ibland med.. har lagt ut en annons om att sälja en underkjol jag köpte men aldrig använde.. hoppas på att någon köper den, men men.. vi får se.. Annars är det fullt upp, jobb o så.. imorgon är det en månad sedan vi gifte oss hörni!

Svar på tråden 1/8 -2009!!