• Mrs Baom

1/8 -2009!!

Vi som gifter oss den 1/8, inte ens en månad kvar brudar!! Vår gamla tråd funkar inte längre och det var evigheter sedan jag var inne på datorn. Men nu är jag tillbaka, någon som vill följas åt de sista veckorna av planering, möhippor, svensexor och nervosuitet:)??

• Svar på tråden 1/8 -2009!!
  • Cattis77

Ja det är ju det...tiden går såååå snabbt!!!
    Häromdagen fick vi filmen som spelades in i kyrkan o lite utanför...var såååå skoj att se!! Hade exakt samma reaktion som i kyrkan när min brorsdotter sjöng....jag grät... Hon sjöng så otroligt vackert!!! Jag ryser bara jag tänker på det...

20090801 - Vad är FL?? Man får gratulera oxå om jag inte har gjort det till graviditeten...

• Mois81

Jorå.. jag tittar in här lite titt som tätt.. svårt att slita sig =)

Grattis till alla plus!

• Annecarin

Jag hänger också kvar ibland. Idag var vi hos fotografen och tittade på våra kort, vi var väldigt nöjda! Idag upptäckte jag att jag inte stod som gift, någonting har hänt när prästen skulle skicka in pappret! M a o är jag fortfarande fröken, får ta tag i det imorgon. Det förklarar varför jag aldrig får några blanketter om att skaffa nytt körkort o pass!

Stor grattiskram till er alla!

• SommarNoll9

Jag är här lite nu och då, men kommer nog inte hänga kvar så länge till.

Vi får in bilder från släkt och vänner hela tiden så snart badar vi i foton från bröllopet De flesta bilderna från dem är ju rätt lika men tagna i olika vinklar så det är ju trevligt Vår dator är dock just nu på lagning så maken har inte kunnat redigera några av bilderna vi ska framkalla. Men snart så ska det fixas och likaså tackkort!

• SommarNoll9

Just ja, idag har vi varit gifta en hel månad!!!

• SaraPayam

Hej tjejer, nu är vi tillbaka efter bröllopsresan & på torsdag börjar allvaret igen....ska börja jobba...hmmm konstigt att semestern allt går så fort

Grattis till er alla som har fått plus

Japp 1 månad har redan gått, helt otroligt Så idag blir det mys för hela slanten

• Jen09

Grattis på månadsdagen allihopa :)
    Vi hade ett fantastiskt bröllop, allt blev jättelyckat. Sedan åkte vi på en underbar bröllopsresa till Fiji. Vi kom hem för en vecka sedan och det är svårt att vänja sig vid vardagen!
    Sitter mest och drömmer mig tillbaka med alla fina bilder från både bröllopet och semestern.
    Det känns jättekul att vara fru!

• 20090801

Idag blir det grillning och mys ute i det fina sommarvädret för att fira en månad som gifta.

Svar på tråden 1/8 -2009!!