1/8 -2009!!
hej! hoppar på jag med! ush vilka bröllopsnerver jag börjar få!
ska eg. inte veta det, men jag ska hippas sista helgen innan, om tre veckor alltså, spännande!
hej! hoppar på jag med! ush vilka bröllopsnerver jag börjar få!
ska eg. inte veta det, men jag ska hippas sista helgen innan, om tre veckor alltså, spännande!
nä det är verkligen inte långt kvar hörrni! håller på att göra de sista servettringarna (har gultståltråd med ca 12 pärlor utspridda..) tar tid att göra 85st!
köpte skor och bör väl göra som er andra och gå in dem =)
vi ska gå in till wagners bröllopsmarsch och gå ut till gärdestads för kärleks skull
vad kul att höra att det verkar gå bra för alla, med bokade resor och ringhämtningar =)
vi har också det mesta klart, festprogrammen ska finslipas och skrivas ut, och bordsplaceringslappar ska göras... var och provade bruduppsättningen igår, och det känns superbra!
vilka lyckliga brudar vi kommer bli allihop!
annafogel skrev 2009-07-15 09:16:04 följande:
vad kul att höra att det verkar gå bra för alla, med bokade resor och ringhämtningar =)vi har också det mesta klart, festprogrammen ska finslipas och skrivas ut, och bordsplaceringslappar ska göras... var och provade bruduppsättningen igår, och det känns superbra!vilka lyckliga brudar vi kommer bli allihop!
Vad härligt att uppsättningen kändes bra, hur kommer den se ut?
typ i stil med www.projectwedding.com/photo/browse&tag=hair&thumbs_page=7
och med vita pärlor och massa löshår =)
blev litwe konstigt ovan då ja inte ör plusmedlem.. men men ni försdtår kanske att jag svarade på ett inlägg =)
EhjärtarE kul present idé! har oxå problem vad vi ska ge, får inte bli för dyrt.. ska höra med m2b om vi ska stjäla din idé! =)
2 veckor, jag kan omöjligt förstå att jag snart är fru berglund! =)
vad kul får er som hippats! jag ska eg. inte veta, men på lördag ska jag hippas med! har inte en aning vad vi ska göra, spec. då jag har en 1½mån son oxå, så det måste ju bli nåt lugnt=)
jag ska skriva ut festprogrammen i veckan och göra små namnlappar till bordsplaceringen, sen tror jag jag är klar med allt!
idag har vi haft genrep med prästen, var jättekul! har fått öva både på löftena och på att säga ja *L* kändes helt plötsligt så väldigt verkligt!
mrs baom: jo jag har drömt konstiga bröllopsdrömmar rätt länge nu.. ska bli skönt o få sova i ordning sen *L*
har börjat skriva ut barnfestprogrammen idag och han göra lite över hälften innan färgen tog slut, hade bara köpt fler svarta patroner. så jag får göra färdigt i helgen!
jag kommer oxå ha mitt efternamn som mellannamn, tycker dessutom man man verkligen"ser" gift ut om man har två efternamn *L*
enligt yr.no ska det vara molnigt men 22grader här i bredbyn (örnsköldsvik) så vi hoppas den prognosen håller i sig!
ja just! vi hade ju tänkt att vår dotter 2½ ska bära ringen, den måste såklart sitta fast HÅRT i nåt =) fast vad?
måste ta o fundera ut det med m2b ikväll..
måste också få berätta om min hippa igår! först när jag kom hem på fredag kväll stod en fin korg med duschpeeling och hudkräm i som det stod att jag skulle använda och vara redo kl 9 på lördagen.. på lördag morgon kom m2b och väckte mig med en påse men kläder som jag skulle ha på mig... sen kl. 9 blev jag hämtad av en gubbe i en gammal cool cab. åkte en stund och så kom vi till mina vänner. vi fortsatte och kom tillslut till en gård där jag fick köra en travhäst, sen på san och ha mini loppis och rita av folk och sälja.. riktigt kul! sen fick jag för mina ihoptjänade pengar gå och shoppa på 10 min =) sen fick jag karta till beatyklinik för spraytan och sen vidare till nagelförlängning! superlyxigt! sen åkte vi hem till en vän och åt och myste till 02.00!
hade även min son på 1½ månad med men det gick superbra. underbaraste dagen hittils!
Hawaiiii: håller definitivt tummen för dig! men klart du hinner bli frisk!
har precis skrivit ut alla barnfastprogram, ska bara skriva ut 64 vanliga festprogram med.. sen är det KLART!
bara att vara lycklig och säga JA!
Har bordsplaceringen klar här med, fick veta igår att ett barn inte kommer så ska bara ta bort henne så är den klar!
idag ska jag på make up store och bli sminkad och sen köpa smink till på lördag, en kompis ska sminka mig..
oj vad det pirrar i magen när man tänker att det bara är nån dag kvar!
ska ta tag i att skriva ut festprogrammen ikväll om barnen är snälla =)
Min mamma berättade igår att hon köpt ett fint block där tanken var att alla skulle rita en bild av oss (inget snyggt utan bara för kul) eller så kan man ju om man inte vill det skriva nånting, så det kommer bli vår "gästbok"
sitter oxå o printar festprogram! måste dock vänta pappret manuellt =)
hoppas att det finns häftapparat på jobbet.. blir ruggigtskönt när programen är färdiga, då kommer jag känna mig mycket lugnare..
kram på er alla brudar!
prognosen idag ser inte bra ut, molnigt och skurar.. hur ser det ut för er andra??
festprogrammen färdigutskrivna!! tjoho!
nu måste jag cykla i reaketfratr till dagis och hämta dottern...
här är en till fru!! hade en helt underbra dag! kram åp er!