Inlägg från: Mois81 |Visa alla inlägg
  • Mois81

1/8 -2009!!

Kolla rättstavningen i era häften.. och att ni skrivit rätt om gästerna.. jag har redan upptäckt fel i våra.. men det hinns inte med att göra nya då vi har ett annorlunda format som måste skäras till en för en...

Någon som vet vad vädret blir ?

• Mois81

Vi har köpt en snygg tavelduk och akvarellfärger som våra gäster skall få rita på det får bli våran gästbok som sedan skall få en speciell plats i vårt nya hus.

Är ni nervig tjejer... jag är faktiskt oförskämt lugn... kommer väll sen... Har massa kvar att göra men orkar inte.. det får bli som det blir.. Gift blir man ju säkert ändå =) Skämt och sido, skall försöka pricka av några punkter under dagen...

• Mois81

Nu är det få timmar kvar och jag e faktiskt oförskämt lugn men det kommer väll i morgon när man skall in i kyrkan! Lycka till alla flickor i morgon är det vår dag kram

• Mois81

Jag är vaken redan, knappt kunnat sova i natt, är inte jätte nervös men lite smått... Kl 17 i dag gäller det lycka till girls!

• Mois81

Jag är så lycklig, vilken dag....... Helt underbar och festen blev kanon så många roliga spex och tal ville inte att dagen skulle ta slut.. nu vill jag ha våra bilder från fotografen...Vi hade jätte tur med vädret några droppar föll när vi fotade sen hade vi sol... KRAM

• Mois81

ÅÅÅ de är så fina....... skall lägga upp några bilder sen!!!!

• Mois81

Hur känns det flickor så här en vecka som gifta... Jag tycker att det är underbart! Älskar alla fina kort som trillar in på oss. Nu skall vi lyckas välja ett bra kort till tidningen, inte helt lätt då alla 1987 st bilder som fotografen gett oss är underbara!!!!!

• Mois81

Jorå.. jag tittar in här lite titt som tätt.. svårt att slita sig =)

Grattis till alla plus!

Svar på tråden 1/8 -2009!!