-
Kolla med någon skola? Kanske det finns någon assistent som arbetar, vi har sådan långa häftapparater på mitt arbete.SommarNoll9 skrev 2009-07-28 20:44:21 följande:Hur häftar ni häftena? Har jagat en häftapparat som har ett "häftdjup" på mer än 10,5 cm idag men utan framgång. Eller jo det finns, om man vill betala dryga 1000-lappen för den, men det känns inte aktuellt...Sitter för övrigt som bäst och viker festhäftena Vi köpte ny skrivare som skriver ut fram och baksida utan att man måste vända papperet manuellt, rätt skönt. Men den är rätt långsam ändå, så vi lär ju inte hinna skriva ut alla häften ikväll... blir att sitta torsdagkväll också, men det är ju lugnt
-
Jag kastar snart ut skanningsapparaten. Försöker att få till några kort till programmet!
-
Tyvärr är det gamla kort, men nu är det klart! Nu ska vi ställa in borden i festlokalen.Ellais skrev 2009-07-29 18:27:37 följande:ett litet tips när scannern inte fungerar är att ta ett kort på bilden med en digitalkamera, har man en någorlunda bra kamera går det finfint=)
-
Usch i natt har jag sovit dåligt, har suttit och filat på vårt program samt vigselprogrammet!
Fick göra om vår bordsplacering igår, iställer för ett honörsbord med tre armar blev det ett honörsbord och fyra armar!
SUCH! Nu ska jag krypa till kojs och lyssna på Anna Holt en stund! -
Sovit några timmar tills barnen började föra väsen! Idag kommer prästen hem till oss! Min kära har åkt för att hämta sina kläder samt porslin. Nu jagar jag vit duk 23 m närmare! Har hittat vit lakansväv för 24:95, kanske jag kan pressa priset???
-
Jag sitter o gör dom sista korr på vårt festprogram, ska trycka det imorgon tidigt. Jag önskar också er alla andra en härligt dag! Många kramar till er alla från mig!
-
God natt och så sött alla fröknar som blir fruar imorgon!
-
Grattis alla brudar som gifte sig igår! Kanske är ni lycka trötta och lyckliga som jag! Slutade festen 03:15, då orkade vi inte dansa längre. Vilken underbar dag det blev!
-
Många grattiskramar till er!
-
Många grattiskramar till er!
-
Jag hänger också kvar ibland. Idag var vi hos fotografen och tittade på våra kort, vi var väldigt nöjda! Idag upptäckte jag att jag inte stod som gift, någonting har hänt när prästen skulle skicka in pappret! M a o är jag fortfarande fröken, får ta tag i det imorgon. Det förklarar varför jag aldrig får några blanketter om att skaffa nytt körkort o pass!
Stor grattiskram till er alla! -
Vi hämtar våra kort på fredag, men vad svårt det var att välja. Det kommer att kosta en förmögenhet, men vi kom på att det fanns nästan inga kort på oss gemensamt förutom när vi har döpt våra två barn!
Vi har valt två olika bröllopskort, eftersom det finns två tidningar här i Uddevalla som har nygifta par. Så det blir lite spännande. Väntar på en skiva med kort som min kusins man har tagit i kyrkan.
Hoppas att ni alla mår bra, själv har jag varit hemma o varit sjuk några dagar. Men får gå till jobbet imorgon, efter ha sovit ut.
Härliga soliga hösthälsningar till er alla fruar!