Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 -2009!!

PersianBride skrev 2009-07-15 17:29:05 följande:
    ahhh hoppas bara på fint väder...gifter oss på fredagen...ska ha utomhusbröllop
    Ja det får vi hoppas...men det tror jag det kommer att bli för jag har lagt in en anmälan om fint väder den veckan!!
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 17:32:54 följande:
    Den är supersnygg Hahaha ja men kontrasten blir väldigt bra, sen så gäller det ju å vänja sig vid å ha 2 ringar, för de är båda ganska så breda..men man vänjer sig säkert
    Tackar!
    När jag har tittat på den ibland sådär..så har jag ju provat den me o det känns bra... Har testat med en annan ring bara för att se hur det känns o det känns kalas vill jag meddela!!
    Knas man är....
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 18:59:39 följande:
    Hahaha, nu har vi vart å hämtat våra ringar, vi känner oss helnöjda Å förlovningsringarna blev som nya
    Va härligt....
    Hoppas man kan få se en bild sen nån dag!! Eller du vill hålla dom hemliga kanske??
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 19:22:54 följande:
    Jag tror nog att vi håller det hemligt fram till bröllopet, men sen kommer jag lägga in bilder
    Kan jag förstå...jag väntar med spänning istället...
  • Cattis77

Tror att jag har fått till våra placeringskort!!
    Orkar inte ta en bild på dom nu men imorgon ska ja fixa det...

• Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 21:53:29 följande:
    Spännande Hur har du gjort dem, längtar tills vi får se bild
    Vår temafärg är lime, svart o vit... O våra sånghäften o så har ni redan sett ju...så för att bryta av tog svart tjockt papper o veck så att det kan stå... Skrev ut namn på ett vitt papper i texten Scriptina o sen klippte ut ett limegrönt hjärta. Namnet klistrade jag på o hjärtat satte jag en "kudde" under så att det kommer upp lite. Svårt att fatta hur jag menar men så ser dom ut i varje fall...tror ja...
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 22:04:30 följande:
    Hehehe jag förstår Det låter väldigt snyggt. Vi har ju bild på både placeringskorten & festhäftets framsidai galleriet, men det ser bättre ut i verkligheten, än på bild
    Vilken tur att du förstod Vi har all olika smak och det är ju huvudsakligen att vi tycker om dom o att de passar en stil eller hur??
    Jag tycker era är jättefina! O sen är det svårt att ta bild på såna saker.
  • Cattis77
    SaraPayam skrev 2009-07-15 22:17:56 följande:
    Jo men visst är det så. Det är ju våra bröllop, så det ska ju bli som vi vill ha det, eller hur Det är ju typ ända dagen i ens liv som man inte behöver ta hänsyn till alla andras åsikter Tack Känner mig rätt så nöjd. Ja men det är verkligen jättesvårt å ta bild på sånt...
    Det ska du vara...så det så...
  • Cattis77
    Annecarin skrev 2009-07-15 23:05:01 följande:
    Jag fick ett brev med posten idag, att den 25 juli skulle jag sitta påklädd i köket kl 09:30 och dricka något gott. Samt var den en lista med saker som jag skulle packa. Trodde inte att det skulle bli någon möhippa för mig, blev väldigt glad för detta. Hoppas nu bara att jag inte blir besviken. Nu ska jag krypa till kojs!
    Va skoj.... Tror säkert du kommer få jätteroligt!!
  • Cattis77

När ska ni fotograferas, innan eller efter??

Och ska ni ha traditionen, nått nytt, nått gammalt/lånast och nått blått???

Svar på tråden 1/8 -2009!!