Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 -2009!!

Cattis77 skrev 2009-07-15 22:02:13 följande:
    Vår temafärg är lime, svart o vit... O våra sånghäften o så har ni redan sett ju...så för att bryta av tog svart tjockt papper o veck så att det kan stå... Skrev ut namn på ett vitt papper i texten Scriptina o sen klippte ut ett limegrönt hjärta. Namnet klistrade jag på o hjärtat satte jag en "kudde" under så att det kommer upp lite. Svårt att fatta hur jag menar men så ser dom ut i varje fall...tror ja...
    Hehehe jag förstår Det låter väldigt snyggt. Vi har ju bild på både placeringskorten & festhäftets framsidai galleriet, men det ser bättre ut i verkligheten, än på bild
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-15 22:11:01 följande:
    Vilken tur att du förstod Vi har all olika smak och det är ju huvudsakligen att vi tycker om dom o att de passar en stil eller hur??Jag tycker era är jättefina! O sen är det svårt att ta bild på såna saker.
    Jo men visst är det så. Det är ju våra bröllop, så det ska ju bli som vi vill ha det, eller hur Det är ju typ ända dagen i ens liv som man inte behöver ta hänsyn till alla andras åsikter
    Tack Känner mig rätt så nöjd. Ja men det är verkligen jättesvårt å ta bild på sånt...
  • SaraPayam
    Annecarin skrev 2009-07-15 23:05:01 följande:
    Jag fick ett brev med posten idag, att den 25 juli skulle jag sitta påklädd i köket kl 09:30 och dricka något gott. Samt var den en lista med saker som jag skulle packa. Trodde inte att det skulle bli någon möhippa för mig, blev väldigt glad för detta. Hoppas nu bara att jag inte blir besviken. Nu ska jag krypa till kojs!
    Vad kul Hoppas att den uppfyller dina förväntningar
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-16 07:10:57 följande:
    När ska ni fotograferas, innan eller efter??Och ska ni ha traditionen, nått nytt, nått gammalt/lånast och nått blått???
    Vi kommer att fotograferas innan vigseln, eftersom den är kl 16, så hade det blivit alldeles för sent innan middagen skulle serveras, sen känns det roligare å tillbringa lite extra tid med ens gäster

Nja jag kommer inte följa hela traditionen, men jag kommer ha något gamlat å nytt i alla fall
  • SaraPayam
    augustibrud2009 skrev 2009-07-16 14:51:45 följande:
    Vi kommer fotas efter vigseln, den är kl 14 så det blir bättre efteråt, dels för att jag är skockfull och tom kommer sova borta natten innan. Dels för att min tärna och min syster ska fixa hår och smink och när vi testade allt sist så tog det 6 h inkl påklädning.. Så vi skulle inte hinna fotas innan haha, lite ork ska man väl ha till kvällen också ...Börjar kännas rätt bra här faktiskt. Var och lämnade min klänning till mamma i helgen, hon ska lägga upp den och lägga ut den. Alla tackkort blev färdiga igår, finns bild i mitt galleri om ni vill se. Dessutom gjorde jag toalettlådorna och har stoppat i endel i dem, bara nål och tråd kvar =) + några kodisar i herrarnas för skojs skull hehe... Gjorde skylten till gästboken också. Samt börjat packa ner allt. Så jag börjar känna mig rätt lugn. Fick samtal från bestmanen också om min m2b svensexa... hade svårt att förklara bort vårat samtal då jag lotsades att det var en försäljare... han var nämligen där när jag svarade hehe... hoppas inte han misstänker för mycket :-P.... jag misstänker att min möhippa blir samma dag eftersom det är många långväga, så det är väl lika bra att förbereda sig :-P
    Hahaha vad gullig du är Jag är inte ett dugg skrockfull, m2b har ju redan sett mig i klänningen, han va ju till å med när vi valde den
    Oj vad du pysslar, skönt att allt börjar falla på plats
    Spännande med svensexa & möhippa, jag är fortfarande tveksam på om jag kommer få nån...men vi får se, spännande är det i alla fall
  • SaraPayam
    annafogel skrev 2009-07-16 21:46:47 följande:
    annafogel skrev 2009-07-15 09:16:04 följande:
    vad kul att höra att det verkar gå bra för alla, med bokade resor och ringhämtningar =)vi har också det mesta klart, festprogrammen ska finslipas och skrivas ut, och bordsplaceringslappar ska göras... var och provade bruduppsättningen igår, och det känns superbra!vilka lyckliga brudar vi kommer bli allihop!Vad härligt att uppsättningen kändes bra, hur kommer den se ut?typ i stil med www.projectwedding.com/photo/browse och med vita pärlor och massa löshår =)
    Jättesnyggt!!
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-16 22:12:35 följande:
    Nu finns mina placeringskort i mina bilder eller jag kanske ska säga våra.... Lite dålig skärpa pga att kameran inte hade nått batteri så dessa får duga så länge...
    Jättesnygga Du är ju superduktig.
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-19 21:01:55 följande:
    Ska ni ha nån klocka som folk får plinga i om dom vill att ni ska pussa varandra eller?? SKulle vilja ha men vad ska man ha dom till sen egentligen??
    Vi har köpt en toastmasterklocka, som de kan ringa i om de vill hålla tal osv, annars så kommer vi inte att ha några pussklockor.
    Hmm ja du vad skulle man kunna använda dem till....hmmmm kanske som julgransdekoration Hehehe
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-20 20:36:55 följande:
    Fast jag tycker det hade varit fräckt så får jag nog hoppa på det...men ja juldekorationer... Skoja bara!
    Hahahaha ja men det hade väl vart nåt
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-20 21:23:19 följande:
    Ja verkligen...ligger du bra till o så??
    Ja jag tror det, men det känns hela tiden som att man har glömt något.
    Igår va vi å köpte en skrivare så att vi slipper låna utav alla andra, känns så skönt å kunna skriva ut här hemma Så i början av nästa vecka så ska vi börja sätta ihop festprogrammen
Svar på tråden 1/8 -2009!!