Inlägg från: SaraPayam |Visa alla inlägg
  • SaraPayam

1/8 -2009!!

Saggezza skrev 2009-07-20 21:38:10 följande:

Jag blir också hippad på lördag! Det ska bli så roligt. Killen vet inte än att han kommer få en svensexa då också vilket jag tror jag tycker är snäppet roligare än att jag ska bli hippad!
    Jag tror med att jag kommer bli hippad på lördag å att m2b får sin svensexa Spännande värre
  • SaraPayam
    SommarNoll9 skrev 2009-07-21 10:46:13 följande:
    Precis så känner jag också! Vi ligger jättebra till och har mest smågrejer kvar som handla alkohol, läsk och snacks och ingredienser till förrätten samt skriva ut festprogrammet. Alkoholen ska vi fixa idag men resten behöver/kan vi ju inte fixa förrän nästa vecka. Skriver hela tiden listor på sånt som måste göras, men det är ju inte så mycket
    Så gör jag med, vad skulle vi göra utan alla våra listor Tror jag har typ 5 stycken å gå efter
    Men samtidigt är det skönt å ha allt under kontroll Det va ju precis så här jag ville ha det de sista veckorna.
    Men visst börjar det bli lite pirrigt nu
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-21 10:47:25 följande:
    Ja jag tror oxå men man vet ju aldrig... Ska träffa kntorn imorgon så vi kan bestämma utgångsmusiken så kan man sätta ihop det!! Ska ni filmas i kyrkan eller?? Jag velar när det gäller det...hmmm. Men sen samtidigt om man gör det så har ma det i varje fall!!Har du skrivit "tack" bak i festhäftet eller??
    Vi kommer att filmas hela dagen & även fotografen kommer att vara där hela tiden
    Hehehe nä det har vi inte Men vi har skrivit ett litet tacktal fram i häftet
  • SaraPayam
    SommarNoll9 skrev 2009-07-21 11:00:15 följande:
    Ja precis! Jag skriver listor jämt, om allt! Skulle vara intressant att veta hur många listor man totalt har skrivit under planeringens gång Ja lite pirrigt börjar det bli, men inte så farligt ändå, än
    Hehehe, ja det är ju lite synd att man inte har sparat alla. Det hade ju vart lite kul å ha
    Hehehe jag börjar bli jättenervös Men det är nog egentligen mest över om det kommer bli nån möhippa eller inte, men jag misstänker att den blir på lördag
    Det känns så surt å ha 8 arbetspass kvar innan bröllopet, men men det får väl gå det med
  • SaraPayam

Tjejer, hur tusan ska vi kunna kissa under kvällen, ska man ta av sig klänningnen, eller ska man lägga allt typ över axlarna...eller hur gör man????

• SaraPayam
    MarianneL skrev 2009-07-21 11:10:25 följande:
    Man tar med sig en tärna in på toan som får hålla upp alla tyglagren :)
    Hahaha ja så kan man ju göra, men jag ska ju inte ha någon tärna Får väl be mamma eller nån
  • SaraPayam

Solros 2009 skrev 2009-07-21 11:05:46 följande:

Har ni kollat in vädret tjejer?!? Ser verkligen inte bra ut för vår del på Västkusten! Blir nästan gråtfärdig när jag tänker på det. Har hela tiden tänkt att "det regnar ALDRIG där 1 augusti" - men just iår tänker vädergudarna inte vara på den rara sidan. Har ingen plan B. Parasoll??
    Men du kan ju inte kolla in vädret ännu Kolla i mitten av nästa vecka i stället, då får vi se om vi ska deppa eller inte
  • SaraPayam
    Cattis77 skrev 2009-07-21 11:29:51 följande:
    Ja min tärna får hjälpa till...
    Hehehe, jo man får nog prata med nån, som får ta på sig det ansvaret Hehehe det är ju verkligen inte lätt både med klänning, underkjol, osv...
  • SaraPayam

Vita Rosen skrev 2009-07-21 11:45:26 följande:

problem har uppstått.En av våra toastmadamer kommer inte på bröllopet. Hon bröt upp sitt förhållande igår och hennes sambo är kusin med min blivande. Nu går all tid åt att trösta dem båda.tur att vi inte hade skrivit ut festprogrammet än. För nu ska vi snabbt hitta någon annan som kan ta den platsen.
    Oj vad jobbigt, hoppas verkligen att det löser sig. Har ni ingen vän som kan ta den plasten?
  • SaraPayam
    SommarNoll9 skrev 2009-07-21 11:42:02 följande:
    Jadu, det blir till att ha hjälp med sig in på toan hela kvällen
    Hahaha ja det får nog bli så
Svar på tråden 1/8 -2009!!