Inlägg från: Cattis77 |Visa alla inlägg
  • Cattis77

1/8 -2009!!

SommarNoll9 skrev 2009-07-23 11:17:57 följande:
    Majas mamma skrev 2009-07-23 11:03:37 följande:
    Vad kul! Det är ju superkul att ha kvar! Jag fick presenter från alla och så hade dom skrivit en "ledtråd" på så jag fick gissa vem som köpt det. Alla hade verkligen hittat personliga presenter som represtenterade ett gemensamt minne
    Va härligt det låter...
  • Cattis77
    HFia skrev 2009-07-23 13:20:27 följande:
    Det var visst västerbottenosten det föll på...
    Vad menar du?? Smaken eller?? Slut i huvudet just nu..hihi
  • Cattis77

Var inne på yr o kollade ja me och på den stora dagen är det en sol, lite moln, 23 grader och 0 mm nederbörd... ME LIKE!!

• Cattis77
    HFia skrev 2009-07-23 17:03:40 följande:
    Nej, att jag trodde det var permesan men det var västerbottenost gjorde det ju lite svårt att hitta receptet :)
    Aha...jag ska testa det om en stund..ska sätta ihop vigselprogramen först!
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-20 09:09:02 följande:

Jag satt och pysslade lite igår kväll då jag hade tråkigt. Jag gjorde färdigskrivna kuvert med våran adress och la i en tom CD skiva.La dem i en korg och skrev en lapp:Hjälp oss föreviga våran bröllopsdag!Ta många kort, bränn CD:n och skicka till ossTack!Hoppas vi får tillbaka många roliga foton av våra nära och kära
    Jag som inte är så hemma på CD-skivor för bränning o så... Vad ska man ha... :-O För jag tror jag kommer sno den ide´n om det är ok....???
  • Cattis77

Vita Rosen skrev 2009-07-24 07:55:21 följande:

vanliga tomma CD-rom skivor som finna att köpa överallt tex i mataffären.
    Ok man tackar!!
  • Cattis77

Skojar du...känns helkonstigt men samtidigt helt underbart!!

Är det nån som vet var man kan få tag på svart häftklammrar???

• Cattis77

Idag har vi fått nyckeln till lokalen och har även träffat fotografen där vi ska fotas på olika möjligheter. Känns helt ok tycker ja.

Nu är också festprogammen ihopsatta, så nu är det bara vigselprogrammen som ska häftas ihop också!!

• Cattis77
    SommarNoll9 skrev 2009-07-28 20:44:21 följande:
    Hur häftar ni häftena? Har jagat en häftapparat som har ett "häftdjup" på mer än 10,5 cm idag men utan framgång. Eller jo det finns, om man vill betala dryga 1000-lappen för den, men det känns inte aktuellt...Sitter för övrigt som bäst och viker festhäftena Vi köpte ny skrivare som skriver ut fram och baksida utan att man måste vända papperet manuellt, rätt skönt. Men den är rätt långsam ändå, så vi lär ju inte hinna skriva ut alla häften ikväll... blir att sitta torsdagkväll också, men det är ju lugnt
    Jag lånade en på jobbet eftersom jag jobbar i skolans värld!!

Gubben min sitter och fixar till kuverten med vår adress som gästerna ska få ta om de vill bränna en CD-skiva med bilder till oss... Duktig han är...
  • Cattis77

Allt är klart för morgondagen o jag och min blivande ska bara svara JAAAA så är vi man och fru!!

Kan inte fatta att vi är där nu...hihi...härligt!! LÄNGTAR!!!!

Önskar er alla en riktigt härlig dag!!!

• Cattis77

En helt underbar känsla det är att vara gift...
    Me like a lot!!!

Hade världens mest underbaraste dag man skulle kunna önska sig i lördags...vill ha den tillbax!!!

• Cattis77
    20090801 skrev 2009-08-10 18:45:19 följande:
    Det känns toppen att vara fru och som pricken över i:et så tog jag en gravtest igår som var positiv.
    Va roligt!! GRATTIS
  • Cattis77
    Mois81 skrev 2009-08-10 08:33:07 följande:
    Hur känns det flickor så här en vecka som gifta... Jag tycker att det är underbart! Älskar alla fina kort som trillar in på oss. Nu skall vi lyckas välja ett bra kort till tidningen, inte helt lätt då alla 1987 st bilder som fotografen gett oss är underbara!!!!!
    Det känns helt otroligt.... Trivs som fisken i vattnet!!

Nått som känns konstigt dock är att jag har inte varit inne här på ett tag nu med tanke på att man var inte var o varannan dag innan... Men lite då o då får man hålla koll ju eller hur??
  • Cattis77

Ingen av oss som är kvar här ibland???

• Cattis77

Ja det är ju det...tiden går såååå snabbt!!!
    Häromdagen fick vi filmen som spelades in i kyrkan o lite utanför...var såååå skoj att se!! Hade exakt samma reaktion som i kyrkan när min brorsdotter sjöng....jag grät... Hon sjöng så otroligt vackert!!! Jag ryser bara jag tänker på det...

20090801 - Vad är FL?? Man får gratulera oxå om jag inte har gjort det till graviditeten...

• Cattis77

Vi har också fått våra bröllopsbilder men är inte jättenöjd...tyvärr!! Någrå blev sådär och några blev mindra bra..men vi kan ju inte göra om dem precis. Som tur är var eller är vår toastmaster jäkligt duktig hobbyfotograf också så han har fått till några jättebra kort...

Vi får se hur vi väljer med tackkort, en förstoring av nått kort och kort till tidningen...svårt val och det blir ju ännu svårare med tanke på att vi inte är jättenöjda med fotografens!

• Cattis77

En knas fråga kanske ...men är det nån som har en aning hur man kan få sina bilder ja hur ska jag förklara... En större bild o sen 3 småbilder eller nått precis brevid!! Är det nån som förstår vad jag menar??? Om nån gör det snälla ge mig tips....

• Cattis77
    Hawaiiii skrev 2009-09-18 22:18:47 följande:
    Ja, du måste högerklicka på bilden och välj "formatera bild" har jag för mig, och välj sedan "layout". Jag brukar välja "bakom text" då kan du flytta runt bilden som du vill och lägga text eller andra bilder runtomkring. Sedan drar du bara i kanterna på bilder som vanligt för att ändra storleken. Lycka till.
    Jag fattar men kan man lämna in det sen o få utskrivet som ett tackkort....??
Svar på tråden 1/8 -2009!!