Inlägg från: ingen aning |Visa alla inlägg
  • ingen aning

Brollop, Stockholm 75 pers. Hur mycket kan det kosta?

Hej alla

Jag ar precis i borjan av allt - forlavad i 3 veckor. Jag ar bosatt utomlands och kommer gifta mig med en Engelsman, men vill helst gifta mig 'hemma'.
    Har ingen aning alls om kostnad. Jag vet att det beror pa en massa saker, men bara i stora drag, vad tror ni det skulle kosta med ett sommar brollop nasta sommer i Stockholm med 75 gaster?

Vad ar en normal budget?

Tips hemskt valkommna.

• Svar på tråden Brollop, Stockholm 75 pers. Hur mycket kan det kosta?
  • ingen aning

Med 1000 per person, har ni da raknat in hyra av lokal, mat, dricka, eventuell personal kostnader och musik?

Hur gor ni det, hyr ni lokal separat och tar in egen catering, eller blir alt organiserat av ett hotel eller liknande?

Det blir sa svart att veta nar man inte kan latt ga och titta pa stallen eller prata med suppliers.

• ingen aning

Hej tomlinn

Det later toppen och vore jattesnallt. Jag har ingen aning hur man inboxar nagon, men jag forsoker nu. :)

• ingen aning

Jatte bra tips, Lilyrose. Tyvarr sa har jag redan haft min vecka hemma for sommaren, och bor 10 timmars flygresa bort, sa skulle bli svart att aka dit for moten och kolla lokaler. Jag vet att jag maste, men vet inte hur jag ska kunna.

Jag kanner att jag nu har lite battre begrapp om vad jag tittar efter i alla fall och tomlinn, tack supermycket for ditt excel spreadsheet.

• ingen aning

Vad kul att hora, jag har spanat lite pa den lokalen pa webben, men innomhus bilderna var inte sa bra sa jag fick inte riktigt nagot begrepp om hur bra lokalen var. Hur ser det ut utanfor? Ar det mojligt att spilla ut utomhus?

Svar på tråden Brollop, Stockholm 75 pers. Hur mycket kan det kosta?