Inlägg från: lillalyckan |Visa alla inlägg
  • lillalyckan

Brollop, Stockholm 75 pers. Hur mycket kan det kosta?

Vi räknar på ca 1000/person för festen. Då har vi inte räknat med kläder, frisör, resa mm...

• lillalyckan

ingen aning skrev 2009-07-08 16:13:38 följande:
    Jatte bra tips, Lilyrose. Tyvarr sa har jag redan haft min vecka hemma for sommaren, och bor 10 timmars flygresa bort, sa skulle bli svart att aka dit for moten och kolla lokaler. Jag vet att jag maste, men vet inte hur jag ska kunna. Jag kanner att jag nu har lite battre begrapp om vad jag tittar efter i alla fall och tomlinn, tack supermycket for ditt excel spreadsheet.

Har du kanske någon på plats som du litar på som kan kolla lokaler åt dig? Nån som känner er och vet vad som skulle passa?

• lillalyckan

Hjartafró skrev 2009-07-20 14:39:21 följande:
    Vi kommer att ha festen i Mäster Mikaels Festvåning på Söder i Sthlm. Vi kommer att bli kring 80 st och betala ca 750 kr/person för lokal, serveringspersonal, tvårätters, tårta, porslin, dukning, städning, barpersonal och dj-utrustning. Det som tillkommer är alkohol som vi får ta med själva. Riktigt prisvärt för att vara i Sthlm tycker jag!

Låter jättebra, är den fin lokalen?
    *Kapar genast tråden för att få lokaltips*

• lillalyckan

Hjartafró skrev 2009-07-21 09:52:26 följande:
    Det är vår drömlokal med utsikt från Söder över vattnet mot Djurgårn. Lokalen (med ett stor och ett mindre rum9 är stilrent avskalad med funkiskänsla, precis vad vi är ute efter. Är man ute efter mysig "slottskänsla" är den däremot helt fel, skulle jag tro.

Hmmm... det där måste jag kika mer på, vi är just nu inte ute efter något särskilt utan räknar med att vi "vet" vilken som lokal som är vår när vi ser den

Svar på tråden Brollop, Stockholm 75 pers. Hur mycket kan det kosta?