Inlägg från: lillaj |Visa alla inlägg
  • lillaj

Restaurang på Avenyn

Jag spenderade många somrar i Göteborg när jag var yngre och min syster bodde där men på senare år har jag tappat lite koll på vilka ställen som är bra. Så, jag behöver lite hjälp för jag tänkte överraska min älskling när vi ska köra ner till Malmö om ett par veckor med att stanna till i Göteborg och äta, vilka är era tips på bra ställen på Avenyn? Gärna både middag och lunchställen! Vi kommer har vår son med oss på resan ner, barnvakten väntar i Malmö innan vi farvidare Vi fick ju en ballongtur i bröllopspresent förra året men turen blev inställd pga vädret så vi gör ett nytt försök i år istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-06 09:42
    Jag glömde skriva att det gärna får vara en restaurang med härlig uteservering för det rätta semesterkänslan!!

• Svar på tråden Restaurang på Avenyn
  • lillaj

Vi äter allt från sushi till italienskt så eg spelar inte det någon större roll, är mer ute efter atmosfären, en trevlig uteservering, ett ställe där det är okej att ha ett barn och vad det kostar spelar ingen större roll! Hittade www.avenyn.se där det fanns en del tips och jag känner ju så klart igen en del ställen men det är alltid värdefullt att få uppdaterade åsikter!

jojoånick09 skrev 2009-07-06 09:48:57 följande:
    vad är det för typ av mat du är ute efter??har flera förslag och vad det får kosta också.
Svar på tråden Restaurang på Avenyn