Tantvarning 5
Det är bra, se till att vara riktigt påläst gentemot arbetsgivaren. Det där med att vissa tjejer slipper men inte han är som TinkerBelle säger diskriminering.
Det är bra, se till att vara riktigt påläst gentemot arbetsgivaren. Det där med att vissa tjejer slipper men inte han är som TinkerBelle säger diskriminering.
Bravo! Mer sån't behövs!
God morgon tanter och farbröder!
Tittade bara in lite snabbt för att säga hej, nu sticker jag till Dublin med syrran över helgen.
Ni hade skrivit alldeles för mycket för att jag ska hinna läsa, det får bli när jag kommer hem.
Kram på er!
Hej alla!
Nu är jag tillbaka och har ett nytt favoritresemål -Dublin!
Gågator, bra shopping, musik överallt, intressant historia, 850 pubar och underbart väder.
Irländarna är galna i ABBA och Henke Larsson, men i övrigt är de helt normala.
En massa kramar till alla som har det jobbigt, vad ni råkar ut för!
Och välkommen till Småland Passionsblomman!
Tack!
Jag glömde säga grattis till Fjällbruttan!
Panzer, jättehemskt! Det där borde du posta i en av alla de miljarder brudöverlämningstrådarna som svar på att det inte är någon negativ signal alls eftersom det var evigheter sedan någon giftes bort mot sin vilja...
Heja FrulleMulle, jag håller tummarna!
Bobou: följ med och ströjobba där istället!
En bägare full med styrka till dfk!
Vad bra Sonja, att ni har fått hjälp av någon som är beredd att fajtas!
Grattis Panzer, du får ett stort bandage och en irish coffee.
Krya på dig Heloise och ni andra sjuklingar.
Grattis Frulle, det gick fort!
Grattis Soldemor, jättekul!
Ha en toppendag allihop!
Oh, Soldemor, vad bra att du gick och tog bort dem! Min man är också full med prickar, men jag måste tjata för att få iväg honom, det är jättejobbigt.
Håller tummarna att de inte var elaka.
Im yours, den där foten lät otäck, hoppas den blir bättre snart.
Krya på dig Sonja, klart du måste dit och bråka lite.
Fjällbruttan, jobbigt att vara så långt ifrån. Jag håller också alla tummar, fingrar och tår.
Sonja, tänk så konstigt att det plötsligt funkade när någon kunde reglerna, eller hur...
Välkommen hem blomman!
Återigen mängder av kramar till alla som behöver det.
*rusar vidare*