• Aleta

Kopiera in ditt inlägg här ovan som bete.

passionsblomman skrev 2009-09-27 10:40:10 följande:
    Bra Aleta!Tyvärr toror jag diskussion egentligen bara är en täckmantel för sabotage i det specifika lurviga fallet...men kanske flyttar klumpe. Hoppas...
  • Aleta

Krya på dig dfk!
    Visst är det otroligt typiskt att när man för en gångs skull blir sjuk och behöver bli ompysslad så blir alla andra sjuka också?

Im your, vilken dag, jag vet inte om jag hade pallat med.

• Aleta

Ja, det gäller att hålla i gång!

Fjosok skrev 2009-09-27 14:42:48 följande:
    Har fått ett kryptiskt PM (som dock var väldigt vänligt) där nån påstår sig ha sett en klänning jag visat här på ett bröllop nere i Halland.Eh??Ibland undrar jag vad en del på BT tror. Jag bloggar efter en brud. Jag har att göra med varenda klänning som inte är axelbandslös att göra, jag ses i olika sammanhang runtom både i Sthlm och Uppsala och dessutom det ena och det andra.Hur skulle en stackars telogistudent orka med allt detta
  • Aleta

Jag har varit sjuk, annars hade jag nog också fått sälla mig till Passionsblomman. Ibland är det svårt att hålla igen.
    Jag antar att det har rensats en del på den andra sidan också eftersom jag har märkt att flera inlägg med direkta anklagelser och påstående från en viss person har tagits bort.
    Vi får väl göra som moderatorerna säger och anmäla stötande inlägg istället för att försöka tala personen till rätta som vi brukar.

• Aleta

Det är sant, och många gånger har jag skrivit inlägg som jag sedan raderar eftersom jag vet att de inte är korrekta, men det kändes skönt att bara få se det skrivet!

Sedan kan jag tycka att det är rätt att inte låta vad som helst stå oemotsagt. Det blir ju lite som att gå förbi en misshandel på gatan och titta åt andra hållet av rädsla för att bli skadad. Om man låter vilka åsikter som helst härja så kan ju någon som läser få för sig att alla håller med.
    Det tar ju ändå en liten stund innan ett anmält inlägg försvinner.
    Roisin Dubh skrev 2009-09-29 14:37:12 följande:

Att någon "reagerar" mot en person är ingenting som har med reglerna att göra. Det är inte mot reglerna att vara impopulär. Däremot är det mot reglerna att angripa en person. Om man inte kommer överens med någon speciell bör man hellre ignorera och sitta på händerna istället för att hetsa upp sig själv och skriva inlägg man sedan får ångra.
  • Aleta

You go girl!

Heloise skrev 2009-09-29 15:06:29 följande:
    Vad är det med tentor som skrämmer slag på en så fullständigt att man slutar fungera som en normal människa?Jag kan skriva hur många sidor som helst så länge det inte är en tenta eller en uppsats, då lyckas jag bara klämma ur mig mitt namn och personnummer, kanske kursnamnet, men bara kanske Ok bibliometri, kvalitativa och kvantitativa metoder, here we go!
  • Aleta

Förresten, tack Roisin för att du diskuterar med oss! Det uppskattas.

• Aleta

Ojojoj, här är man lite krasslig och då händer plötsligt allt!
    Vad jag verkar ha missat. Jag såg att du hade gift dig i alla fall Fjosok.

Villemoa skrev 2009-09-29 16:55:18 följande:
    Glöm det. Glömde ju bort att du igår blev anklagad för att vara gud...
Svar på tråden Tantvarning 5