Tantvarning 5
Nu har jag startat en ny religionstråd, hjälp till att skriva lite i den så att alla lockas över dit istället.
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3554429.html
Nu har jag startat en ny religionstråd, hjälp till att skriva lite i den så att alla lockas över dit istället.
www.brollopstorget.se/Forum-2-18/m3554429.html
Kopiera in ditt inlägg här ovan som bete.
Krya på dig dfk!
Visst är det otroligt typiskt att när man för en gångs skull blir sjuk och behöver bli ompysslad så blir alla andra sjuka också?
Im your, vilken dag, jag vet inte om jag hade pallat med.
Ja, det gäller att hålla i gång!
Yesss!
Jag har varit sjuk, annars hade jag nog också fått sälla mig till Passionsblomman. Ibland är det svårt att hålla igen.
Jag antar att det har rensats en del på den andra sidan också eftersom jag har märkt att flera inlägg med direkta anklagelser och påstående från en viss person har tagits bort.
Vi får väl göra som moderatorerna säger och anmäla stötande inlägg istället för att försöka tala personen till rätta som vi brukar.
Det är sant, och många gånger har jag skrivit inlägg som jag sedan raderar eftersom jag vet att de inte är korrekta, men det kändes skönt att bara få se det skrivet!
Sedan kan jag tycka att det är rätt att inte låta vad som helst stå oemotsagt. Det blir ju lite som att gå förbi en misshandel på gatan och titta åt andra hållet av rädsla för att bli skadad. Om man låter vilka åsikter som helst härja så kan ju någon som läser få för sig att alla håller med.
Det tar ju ändå en liten stund innan ett anmält inlägg försvinner.
Roisin Dubh skrev 2009-09-29 14:37:12 följande:
You go girl!
Förresten, tack Roisin för att du diskuterar med oss! Det uppskattas.
Ojojoj, här är man lite krasslig och då händer plötsligt allt!
Vad jag verkar ha missat. Jag såg att du hade gift dig i alla fall Fjosok.