• Heloise

Tantvarning 5

Tittar in en snabbis, är fortfarande sjuk och har lite feber, har itne bestämt mig om jag ska vara hemma ifrån jobbet eller inte.

I dag fyller Panzer år!! Det firade han igår i förskott med att ramla ner ifrån stegen när han målade och riva upp ett 15 cm långt sår på underarmen

Dublin är underbart, skulle gärna åka dit igen!
    Håller tummarna Mulle

nä nu ska jag svamla ihop en fråga till skolan imorron och sova lite till

• Heloise

Tack, jag ringde precis jobbet och sjukskrev mig. Synd för vi skulle ut och käka med jobbet och det händer 1 ggr om året

Måste fortfarande komma på en fråga om kvalitativa metoder samt läsa en 80s uppsats

• Heloise

Grattis Mulle och Mulles man och Mulles gulliga barn!!!

Frulle skrev 2009-09-16 18:30:55 följande:
    Grattis Panzer!!!!I morgon skriver vi kontrakt!!!
  • Heloise

Här är det fortfarande feber, ont i halsen, pipigt bröst och allmänt svag som gäller.

Har dock varit till Media Markt och Elgiganten, Panzer har fått en xbox och 2 guitar hero spel/med gitarrer, somliga män har snälla fruar

Synd att det är fler som är förkylda!

Ta hand om er

• Heloise

Efter en hel dag i sängen, så mår jag liiite bättre och ska ta tag i tvättvikning och allmän uppsnuskning av hemmet.

Jättegullig misse Solde. Vår lilla tyrann, Tirza håller på och stressar ihjäl de andra katterna. Hon vill bara leka, men hon vill leka så våldsamt, fluff-fröknarna vill leka fint, ex jag puffar en boll till dig så puffar du tillbaka den. Tirza är mer inne på, ok först smyger jag på dig, sen hoppar jag fram och skrämmer slag på dig, sen jagar jag dig och hoppar upp på ryggen på dig och biter i pälsen, ramlar jag av så kommer jag bita dig i svansen. Fluff-fröknarna blir skitsura och fräser, det är som att bo i ett terrarium med spottkobror!

Men det går ändå förvånandsvärt bra och de sover gärn ihop.
    Det ser ut som om Tirza kommer att bli grönögd

Sen tänkte jag baka lite surdegsbröd och ikväll ska Panzer och jag ut och köka med några kompisar!

• Heloise

Gissa vad gissa vad?

Panzer och jag har fått tag på biljetter till RAMMSTEIN!!!

Det har länge varit ett av mina måste se band, om bara LIVE kunde masa sig hit så har jag snart sett alla mina favvoband!

• Heloise

Usch vad jobbigt det låter med foten Liz
    Krya på dig Sonja, och klart du ska bråka lite

Jag är på jobbet och det var en särdeles korkad idé, eftersom jag kallsvettas, hostar och är allmänt borta. Har dessutom tagit på mig ett extra pass imorron, som jag inte alls borde ha tagit, men vi behöver pengarna.

• Heloise

Välkommen tillbaka Blomman!!!
    När du ahr tid får du gärna skicka lite kort på fina huset till oss oxå!

Bruttan håller både fingrar och tår!

Jag har hittat en hästgård, men Panzer får lappsjuka bara han tittar på bilderna( sorry sonja och bruttan). Jag vill ha en häst!

Sen övergick jag till att kolla på hus i Corpus Christi

• Heloise

Du har varit sååå saknad Blomman!

Nope, jag har ju sett men jag vill se igen

Lilla Tirza har boat in sig och roar sig med att klösa sönder tapeterna och krafsa ur all jord ur blomkrukorna, men hon är så trevlig att det inte gör nått, dessutom blir hennes ögon def gröna

Jag blir galen på förkylningen som aldrig ger sig, nu har jag ont i halsen igen, känns som förkylningen loopar
    Men fördelen är att man kan bädda ner sig i sängen och kolla på dåliga slafsiga, sliskiga romantiska filmer och drick te!
    Synd bara att jag itne kan vara hemma ifrån jobbet. Fasar för hemtentan som släpps på fredag, jag hatar tentor!

Svar på tråden Tantvarning 5